چهارشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۸۹

بیانیه جبهه دموکراتیک ایران در محکومیت اعدام فعالان سیاسی


بیانیه جبهه دموکراتیک ایران در محکومیت اعدام فعالان سیاسی
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1863.aspx

اعدام ناگهانی هموطنان در بندمان در حالی صورت گرفت که مراحل دادرسی تعدادی از آنها هنوز به اتمام نرسیده بود . صدور و اجرای چنین احکام غیر انسانی در کنار صدور احکام بازداشت، زندان های طولانی مدت، شکنجه و اعدام فعالان سیاسی ایران که توسط قوه قضاییه صادر می گردد گواهی بر عدم بی طرفی دستگاه قضایی حکومت جمهوری اسلامی می باشد . دستگاهی که باید پناه مظلومان باشد امروز به ابزاری جهت سرکوب فعالان سیاسی مبدل گشته است و احکام خود را زیر نظر مستقیم دستگاه های اطلاعاتی – امنیتی صادر می نماید .

در ادامه این سیاست ها و به جهت فشار بیشتر بر فعالان سیاسی در بند تعدادی از این فعالان نیز به زندان های کرج تبعید گشته اند . حشمت الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران که بیش از بیش چهار ماه است در بازداشت به سر می برد یکی از این افراد است . ایشان که به تازگی از بند 209 زندان اوین به بند 350 این زندان منتقل شده بودند در تاریخ 19/02/1389، همزمان با اعدام فعالان سیاسی در بند به زندان کچویی فردیس کرج تبعید گشته اند .

جبهه دموکراتیک ایران ضمن محکوم نمودن رویه در پیش گرفته شده توسط حکومت جمهوری اسلامی خواستار آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی – عقیدتی است .

زنده باد آزادی - گسسته باد زنجیر استبداد - برقرارباد دمکراسی


22 اردیبهشت 1389 خورشیدی
تهران – جبهه دموکراتیک ایران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ