شنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۸۹

دیدار مهندس موسوی و دکتر رهنورد با عبدالله مومنی


دیدار مهندس موسوی و دکتر رهنورد با عبدالله مومنی
جمعه، 20 فروردین 1389
http://advarnews.biz/organization/10747.aspx

ادوارنیوز: مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد در ادامه دیدارهای نوروزی خود با زندانیان سیاسی تازه از بند رها شده ، عصر دیروز پنج شنبه ،با عبدالله مومنی سخنگوی ادوار تحکیم وحدت که پس از تحمل نه ماه زندان اکنون در مرخصی به سر می برد دیدار کردند.

مهندس موسوی در این دیدار با اشاره به وضعیت گروههای سیاسی و دانشجویی در کشور گفت : در هر شرایطی باید آنقدر انعطاف داشت که بسته به آن شرایط بتوان نحوه فعالیت مفید را با برنامه ریزی های مناسب تعیین کرد. وی تاکید کرد که امروز زندان ها به همان دلیل شعار “ما بیشماریم” خاصیت خود را از دست داده اند.

زهرا رهنورد نیز در این دیدار گفت : مردم حق دارند که راجع به خواسته های خود صحبت کنند و اکنون به درستی از این حق خود استفاده می کنند.

عبدالله مومنی نیز ضمن تشکر ازحضور آقای موسوی و خانوم رهنورد خاطره ای از دوران زندان و خوابی که در آنجا از آقای موسوی دیده بود را تعریف کرد.

عبدالله مومنی شب ۳۰ خرداد ۱۳۸۸پس از انتخابات دهیمن دوره ریاست جمهوری در ساختمان ستاد شهروند آزاد در میدان ونک تهران که ریاست ستاد شهروند آزاد (حامیان کروبی) را بر عهده داشت بازداشت شد. او و سازمان ادوار تحکیم در این انتخابات از حامیان کاندیداتوری مهدی کروبی بودند.

عبدالله مومنی به هشت سال حبس تعریزی محکوم شده است و یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ پس از تحمل ۲۶۰ حبس روز از زندان اوین آزاد شد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ