پنجشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۸

پاسخ مهندس طبرزدی به بلاگ جنبش سبز ازادی در مورد شعار جمهوری ایرانی


پاسخ مهندس طبرزدی به بلاگ جنبش سبز ازادی در مورد شعار جمهوری ایرانی
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1717.aspx

اقای طبرزدی:
من به شما احترام میزارم چون به انداره ای خودتان برای مملکت هزینه داداید
ولی من متاسفم که شما با پر رنگ کردن بعضی از شعارها باعث تفرقه بین مردم و اصلاح طلبهای که مردم را حمایت میکنن میشوید
ما باید شعارهای را سر بدهیم که همه از ما حمایت کنن چه مردم- چه نظامی - و چه مذهبی ها را- یادتان نره که 95% مردم مسلمان هستن
دوست عزیز : شما که خود در ایران هستی دیدی که مردم در روز 13 آبان به خواسته موسوی و رهبران جنبش تن دادن
و از شعار جمهوری ایرانی پرهیز کردن به جای ان شعار دولت سبز ملی را سر دادن - به نظر من این شعار با شعار جمهوری ایرانی هیچ فرقی ندارد
با پوزش ولی باید حرف دلم و بزنم
چرا تحت تاثیر رادیو و تلویزیونهای خارج از ایران که هیچ اطلاعی از درون ایران ندارند قرار میگیرید شما با کسانی مصاحبه میکنید که فقط به فکر پول گرفتن از مردم هستن که قمار بازی کنن
اینها هیچ وقت به سود مردم کار نکرده اند فقط به فکر خودشان هستن
من موافق مصاحبه شما با هر رادیو و تلویزیوی که فقط به فکر جیب خودشون و به خاک و خون کشیدن ایران هستند موافق نیستم ولی صلاح کار خیش را خسروان دانند
دوست گرامی:
جمهوری ایرانی ارزوی هر ایرانیست
شکی در این نیست
ولی باید مصلحت های را نیز در نظر گرفت که جنبش ضربه نخورد
تنها نیروی که میتواند این جنبش را که با خون و دل بعد از سی سال به وجود امده را از بین ببرد تفرقه است نه حاکمیت و دولت کودتا پس باید مواظب باشیم

که این جنبش را متلاشی نکنیم
هر کدام از ما مسئول هستیم
یادتان باشه اگر ما توانستیم که از بعضی خواسته هامون بگذریم
این توقع را از دیگران هم نداشته باشیم
اول خودمان خودمان را اصلاح کنیم
با ارزوی ایرانی آزاد"

پاسخ مهندس طبرزدی
"درود بر جنبش سبز ازادی.
اول این که فرمودید مردم 13 آبان شعار جمهوری ایرانی ندادند. من خودم شاهد بودم که مردم این شعار رو می دادند.
دوم این که فرمودید دولت سبز ملی با جمهوری ایرانی تفاوت نداره. خوب اگه تفاوت نداره چرا مخالفت می کنید؟ اجازه بدهید هر دو شعار مطرح بشه. مگر این که دولت سبز ملی مبهم باشد که بعدا بشود ان را به نفع خود مصادره کرد. ولی من با هر دو موافق هستم.
سوم این که فرمودید برخی رسانه ها به فکر جیب خودشون هستن. دوست عزیزم ما که تریبون نداریم باید چکار کنیم. نمی تونیم گزینشی بر خورد کنیم. باید صدای مبارزین را بلند کنیم. حال ممکن است برخی ادم ها برخی رسانه ها را نپذیرند. ولی من بر این باورم که رسانه را نمی شود خودی و غیر خودی کرد.
در مورد این که می فرمایید 95 درصد مردم مسلمان هستند چه نتیجه ای می خواهید بگیرید؟من هم می توانم ادعا کنم 99 در صد از مردم خواهان جدایی دین از حکومت هستند.ایا این ها با هم تضادی دارد؟
دوست عزیزم من سخنگوی جنبش همبستگی سکولار در ایران هستم که خواهان دموکراسی و اجرای اعلامیه ی جهانی حقوق بشر در ایران است. من در سال 78 در شکنجه گاه توحید فقط به این دلیل زیر شکنجه قرار گرفتم که در بیانیه ی ساختار سیاسی اینده ی ایران که از طریق همین اتحادیه منتشر شده بود خواهان جمهوری ازاد و دموکراتیک شده بودم. حال چگونه می توانم از نظرات خودم دست بردارم؟
ما که تازه شروع نکرده ایم. دوست عزیز انچه من با ان مخالف هستم این است که جنبش به خشونت و رادیکالیزم غیر منطقی کشانده شود. من با شعار مرگ بر این و ان و مرگ بر دولت روسیه موافق نیستم و ان را تجویز نمی کنم. اما با مرگ بر دیکتاتور و جمهوری ایرانی و جانم فدای ایران و دولت سبز ملی موافق هستم.
به نظر من شما اگر فرصت کردید مقاله ی دکتر حسین باقر زاده در همین زمینه را که در سایت پیام دانشجو امده است را ببینید.
در عین حال که در برخی شعار ها اختلاف داریم با هم هستیم و علیه دیکتاتوری می رزمیم."

+ نوشته شده توسط در پنجشنبه بیست و یکم آبان 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ