سه‌شنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۸۸

دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران با خانواده حشمت الله طبرزدی


دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران با خانواده حشمت الله طبرزدی
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1817.aspx

روز گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران با حضور در منزل حشمت الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران و سخنگوي شوراي همبستگي براي دمكراسي و حقوق بشر در ايران با خانواده ایشان دیدار نمودند .

در این دیدار خانم علی نقیان، همسر حشمت الله طبرزدی ضمن ارائه آخرین وضعیت آقای طبرزدی از بی خبری بیست روزه از وضعیت ایشان ابراز نگرانی کرده و اضافه نمودند که پیگیری وکلای ایشان نیز تا این لحظه نتیجه ای در بر نداشته است .

در این دیدار امین کـُرد، از اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران با اعتراض به روند سرکوب جنبش آزادی خواهانه ملت ایران و همچنین بازداشت فعالان سیاسی – دانشجویی، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی را تمکین به خواست ملت ایران بر شمرده و افزودند : این جنبش هدف خود و راه رسیدن به این هدف را یافته است و برخوردهای صورت گرفته نمی تواند مردم را از خواست خود منصرف کند .

پرویز سفری از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران ضمن برشمردن ویژگی های شخصیتی طبرزدی، تأکید نمودند ایشان همواره در راه آزادی و آبادانی ایران از پرداخت هیچ هزینه ابایی نداشته است . ایشان در ادامه افزودند : رهبری جنبش آزادی خواهانه ملت ایران که تحت نام جنبش سبز به راه افتاده است توسط مردم صورت می گیرد و بازداشت چهره های مطرح سیاسی خللی در روند این جنبش ایجاد نمی نماید .

در ادامه این دیدار جواد امامی، از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران ضمن اعلام خبر دستگیری و برخورد با تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران، نسبت به ادامه این روند غیر قانونی اعتراض نمودند .

در پایان این دیدار خانواده طبرزدی ضمن تشکر از حضور اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران و دوستان آقای طبرزدی، اظهار امیدواری کردند که هر چه سریع تر آقای طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی بدون هیچ گونه قید و شرطی آزاد گردند .

در این دیدار محمد مسعود سلامتی، از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران به همراه تعدادی از دوستان آقای طبرزدی نیز حضور داشتند .

زنده باد آزادی – گسسته باد زنجیر استبداد – برقرار باد دمکراسی


خبرگزاری جبهه دموکراتیک ایران
۶ بهمن ماه 1388 خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ