شنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۸۸

دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران و جبهه متحد دانشجویی با محمد ملکی


دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران و جبهه متحد دانشجویی با محمد ملکی
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1832.aspx

صبح جمعه تعدادی از اعضای شوراي همبستگي براي دمكراسي و حقوق بشر در ايران و اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران و جبهه متحد دانشجویی به دیدار محمد ملکی، دبیر شوراي همبستگي براي دمكراسي و حقوق بشر در ايران که به تازگی پس از گذشت بیش از شش ماه از زندان آزاد گشته بود، رفتند .
دکتر ملکی در ابتدای این دیدار ضمن سپاس از حضور این افراد به ارائه گزارش دوران بازداشت خود پرداخته و در این زمینه فرمودند : در دو ماه ابتدای بازداشت فشار بازجویی ها به شدت بالا بود و بازجوها سعی در وارد ساختن اتهامات بی اساس داشتتند ولی من تمام اتهامات وارده را رد کرده و دلیل وارد ساختن این اتهامات را نگاه امنیتی آنها ذکر کردم .
ایشان در ادامه افزودند : در دوران بازداشت به علت کهولت سن و بیماری از نظر جسمی وضعیت مناسبی نداشتم ولی سعی می کردم از نظر روحی همچنان محکم و استوار باشم تا بتوانم روحیه سایر زندانیان سیاسی – عقیدتی را تقویت نمایم .
در ادامه اسماعیل مفتی زاده، از اعضای شوراي همبستگي براي دمكراسي و حقوق بشر در ايران به نمایندگی میهمانان از صبر و استقامت دکتر ملکی در دوران بازداشت تقدیر نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی نمودند . ایشان در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت زندانیان سیاسی همچون حشمت الله طبرزدی، عبدالله مومنی، سعید کلانکی، شیوا نظر آهاری، بهزاد مهرانی، حسام فیروزی و ... ارائه نمودند .
در این دیدار به غیر از پرویز سفری، محمد مسعود سلامتی و امین کــُرد از اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران و سعید درخشندی از اعضای شوراي همبستگي براي دمكراسي و حقوق بشر در ايران، تعدادی از اعضای سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی ( ادوار تحکیم وحدت ) و گروه دانشجویان لیبرال نیز حضور داشتند .
+ نوشته شده توسط در شنبه پانزدهم اسفند 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ