دوشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۸۸

اولین سالگرد جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران


اولین سالگرد جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1839.aspx

برای مصاحبۀ شادروان امير حشمت ساران و الهه نازجو اينجا را کليک کنيد

علیرغم تهدیدات و فشارهای وزارت اطلاعات اولین سالگرد جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران طی مراسمی بر آرامگاه او برگزار گردید .
روز یکشنبه 16 اسفند ماه اولین سالگرد به قتل رساندن جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران می باشد . از روز گذشته خانواده، بستگان و دوستان اودر تدارک برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد وی بودند و تمامی امکانات لازم را تهیه دیده بودند .

از شب گذشته مامورین وزارت اطلاعات تهدیدات خود راعلیه این خانواده آغاز کردند . آنها سعی داشتند که از مراسم گرامیداشت سالگرد ممانعت به عمل آورند و تهدید می کردند که شرکت کنندگان در مراسم سالگرد را بازداشت خواهند کرد . ولی خانواده آقای ساران برگزاری مراسم سالگرد عزیزاشان را حق طبیعی خود دانستند و به خواست مامورین وزارت اطلاعات توجهی نکردند .

از ساعت 15:00 روز یکشنبه 16 اسفندماه خانواده آقای ساران، بستگان و دوستان و تعدادی از یاران آقای ساران بر آرامگاه او حضور یافتند . و با قرار دادن شاخه های گل و بر افروختن شمع نسبت به او ادای احترام کردند . حضور جمعیت اعتراضی علیه قاتلین او که هنوز آزاد هستند و به قتل و جنایت ادامه می دهند . این مراسم تا ساعت 15:45 ادامه داشت .

هنگام برگزاری مراسم تعدادی از مامورین وزارت اطلاعات در قبرستان حضور داشتند و شرکت کنندگان را زیر نظر داشتند و تا ساعت 15:45 گزارشی از یورش یا دستگیری ارسال نشده است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

16 اسفند ماه برابر با 7 مارس 2010

نشریه پیام دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر حسین حشمت ساران بر پیگیری و مجازات عاملان آن جنایت پافشاری می نماید
+ نوشته شده توسط در دوشنبه هفدهم اسفند 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ