شنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۹۴

توصیه ای به تلویزیون های ایرانی

http://iranscope.blogspot.com/2015/03/blog-post_21.html
توصیه ای به تلویزیون های ایرانی

در حال حاضر تعداد زیادی از تلویزیون های ایرانی بر روی اینترنت برنامه پخش می کنند. این برنامه ها با استفاده از وب بر روی کامپیوتر قابل دسترس هستند.

در دنیا تعداد تلویزیون های هوشمند که به اینترنت وصل می شوند افزایش جشمگیری داشته است. تلویزیون های هوشمند سامسونگ و سونی در ایران نیز وجود دارند. حتی آنهایی که تلویزیون هوشمند ندارند جعبه های سونی یا سامسونگ را با کمتر از 50 دلار می خرند و به اینترنت وصل می شوند.

متأسفانه نه تنها همه تلویزیون های ایرانی بلکه حتی صدای آمریکا و بی بی سی که بر روی اینترنت برنامه پخش می کنند اپلیکیشنی برای سامسونگ و سونی درست نکرده اند و به سرویس هایی نظیر جیل ویز و روکو تکیه کرده اند. بسیاری از دارندگان تلویزیون های هوشمند به دلائل مختلف نمی خواهند از آنگونه سرویس ها استفاده کنند. بنفع تلویزیون های ایرانی است که خودشان مستقیماً برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ و سونی اپلیکیشن مجانی درست کنند.

درست کردن اپلیکشین برای تلویزیون های سامسونگ و سونی بسیار ساده و کم خرج است و اگر به اینگونه، تلویزیون های ایرانی برنامه هایشان را بطور رایگان در دسترس دارندگان تلویزیون های هوشمند قرار دهند، بینندگان بیشتری پیدا می کنند و ارزش آگهی های تلویزیونشان افزایش می یابد. این کار هم بنفع تلویزیون های ایرانی است و هم بنفع بینندگانی است که از تلویزیون هوشمند بجای کامپیوتر استفاده می کنند.
 سام قندچی، ناشر و سردبير
ایرانسکوپ
http://www.ghandchi.com
اول فروردین ماه 1394
March 21, 2015

http://iranscope.blogspot.com/2015/03/blog-post_21.html


ایرانسکوپ#
#iranscope

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ