پنجشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۹۱

1392 بهار‎

ارسالی مهدی خانباباتهرانی

1392 بهار‎



هر انسانی دو آموزنده دارد. یکی روزگار و دیگری آموزگار. اولی به بهای زندگی ات به تو می آموزد و دیگری به بهای زندگی اش....!
به سلامتی تمامی آموزگاران زندگیم... تمام کسانی که در دفتر حیاتم درسی به من آموختند! به خصوص همه آنهای که متاسفانه از دیدنشان برای همیشه محرومم


چند روز ديگر بهار می آید و همه‌چيز را تازه مي‌كند، سال، ماهها، روزها، هوا و طبيعت را،
ولي فقط يك چيز كهنه باقی می ماند كه به
همه این تاز‌گي ها مي‌ارزد"
دوستی"
تمام سپاس من از کسانی است که به من
نیازی نداشتند
اما
فراموشم نکردند
و در سختیها
نشان
دادند که درکنارمن هستند


***
تن من گر تنهاست
دل من با دلها است
دوستانی دارم
گر چه دوراند از من
همه از جنس بلور
یادشان در دل من
قلبشان منزل من
***
امید آنکه طبیعت دفتر 365 برگی زندگی امسالتان
را با بهترین مناظر به نقش کشد
پیشاپیش تولد بهاردردلهای پرشورتان مبارک باد



iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ