پنجشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۸

جبهه ی دموکراتیک ایران-دعوت به حضور چندین ملیونی در راهپیمایی 27 شهریور

دعوت به حضور چندین ملیونی در راهپیمایی 27 شهریور-جبهه ی دموکراتیک ایران
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1625.aspx

هم میهنان گرامی!همان گونه که خود اگاه هستید حکومت نظامی -امنیتی حاکم بر ایران از برگزاری هر گونه میتینگ یا تظاهرات اعتراضی و مسالمت امیز پیشگیری می کند.از دیگر سو این حکومت دیکتاتوری و مطلقه،تنها مناسبت هایی مثل روز قدس را برای حضور خودی ها و تایید سیاست های حکومت از سوی اقلیتی از مردم را به رسمیت می شناسد.اما در تبلیغات خود مدعی می شود که مردم ایران چنین نظراتی را اعلام کرده اند. در واقع از یک سو به نام مردم ایران سخن می گویند اما از دیگر سو و با پی گیری سیاست های غیر قابل پذیرش مانع از این می شوند که مردم ایران خود به میدان بیایند و نظر خود را اعلام نمایند. فردا ولی مردم ایران خود به میدان خواهند امد و نظرات خود را بیان خواهند کرد.در این روز است که راهپیمایی ازاد است و حتا از خبرنگاران بین المللی دعوت می شود تا بیایند تا مثلا شعار های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل اقلیت پشتیبان حکومت فردی و دیکتاتوری مذهبی را شنیده و به دنیا مخابره کنند اما مردم ایران می خواهند بیایند و شعار ازادی برای ایرانیان را مطرح سازند.

در این سه ماه اخیر و پس از تقلب گسترده ی انتخاباتی ، کشتار ، شکنجه ، سرکوب و تجاوز ،بار دیگر تمامی شخصیت های مخالف دیکتاتوری و حکومت نظامیان و احزاب اصلاح طلب و دگر اندیش از مردم دعوت کرده اند تا فرصت راهپیمایی روز قدس را مغتنم شمرده و برای ازادی همه ی دربند کشیده شدگان و علیه همه ی زیاده خواهان در این راه پیمایی شرکت کنند.اگر چه اهداف ما با خواسته های شخصیت ها و گروه های اصلاح طلب،تفاوت های اساسی دارد اما در اهداف حد اقلی مثل مخالفت با دیکتاتوری نظامی و مذهبی و سرکوب،تقلب ، تجاوز ،شکنجه ، کشتار و اعتراف گیری و ازادی های حد اقلی با هم اشتراک نظر داریم.

هم میهنان گرامی!

27 شهریور یک فرصت تاریخی است که اگر با حضور چند ملیونی و معنا دار با طرح شعار های متفاوت با دیکتاتوری نظامی-مذهبی، همبستگی ملی خود را اشکار کنیم برای همیشه پایه های دیکتاتوری لرزان خواهد شد و فرصتی به دست می اید تا جنبش دموکراسی خواهی ملت ایران گامی مهم به پیش نهد.نیک اگاهیم که جناح اصلاح طلب خط امام و همه ی کسانی که با استبداد دینی و دیکتاتوری نظامی-مذهبی به مخالفت بر خاسته اند،پیشاپیش مردم در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.در 30 سال گذشته این اولین بار است که مراجع دینی و روحانیون و شخصیت های اصلاح طلب این گونه با مردم هماهنگ شده و علیه استبداد دینی به پا خاسته اند. پس نباید ان ها را تنها گذاشت.

روز های اینده فصل گشودن دانشگاه و مدرسه است.از همین حالا سرداران نظامی برای دانشجویان خط و نشان می کشند و صد ها دانشجو را به کمیته های انضباتی کشانده و برای برخی حکم زندان و اخراج و تعلیق صادر کرده و برخی را ستاره دار کرده اند و بد تر از همه،هزاران دانشجو را با دلهره و نگرانی از ادامه ی تحصیل روبرو نموده اند. اگر راهپیمایی روز 27 شهریور که کاملا مسالمت امیز خواهد بود ،به روز ازادی ایران از چنگال دیکتاتوری نظامی-مذهبی تبدیل شود، این فرزندان ملت نیز خواهند توانست با کمال ارامش به در س و بحث خود بپردازند. در غیر این صورت اماده ی انقلاب فرهنگی دوم از سوی نظامیان حاکم باشید.

هم میهنان گرامی و اپوزسیون دموکرات و سکولار!

برای رهایی از حکومت مذهبیان که به نام دین و مذهب ازادی های فردی و گروهی را سلب کرده و دیکتاتوری خشن مذهبی را بر قرار ساخته اند می بایست از روحانیون و مراجع دینی و اصلاح طلبان دینی یاری خواست. بدون یاری ان ها این مهم ممکن نخواهد بود.برای این که بافت قدرت و ساخت اجتماعی شکل گرفته در 30 سال اخیر به مانعی سترون و متصلب در پیش پای دموکراسی خواهان تبدیل شده که فقط با کمک نیروی مذهبی البته از نوع نو اندیشانه اش می توان این تصلب را به نفع ازادی و دموکراسی از بین برد.باید اصلاح طلبان دینی برای از بین بردن این موانع بزرگ ازادی که خود خواسته یا نا خواسته در شکل گیری ان دخالت داشته اند وارد کارزار شوند که شده اند.ما نیز وظیفه داریم در این کارزار از ان ها پشتیبانی کنیم.

ما خواهان این هستیم که در این مرز و بوم دموکراسی و حقوق بشر بدون دخالت مذهب در امر حکومت، محقق شود.مردم ازاد باشند هر نوع عقیده یا حزب را برگزینند و هیچ عقیده یا جنسیت و نژاد بر دیگری برتری نداشته باشد و در عین حال هر نوع عقیده،حزب و تظاهراتی ازاد باشد. حقوق فردی،گروهی،جنسیتی،قومی و صنفی در همه ی حوزه ها و به صورت برابر و ازاد و طبق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر و کنوانسیون های مربوطه به اجرا در اید.اما برای رسیدن به این خواسته ها می بایست گام به گام به پیش رفت و در مرحله ی فعلی هیچ مانعی برای همکاری با اصلاح طلبان به پا خاسته برای رسیدن به مخرج مشترک خواسته های حد اقلی وجود نخواهد داشت.بنابر این جبهه ی دموکراتیک ایران به عنوان جبهه ای متشکل از بخش وسیعی از مبارزین دموکراسی خواه و سکولار که در دهه ی اخیر هزینه های سنگینی برای ازادی و دموکراسی پرداخته اند،ضمن شرکت در راهپیمایی روز 27 شهریور از همه ی هم میهنان گرامی و اپوزسیون دعوت می کند تا در صفوف مسحکم با طرح شعار :نه غزه-نه لبنان-جانم فدای ایران،در این همبستگی ملی شرکت نمایند.بدیهی است دفاع از همه ی مظلومان و ستمدیدگان که البته ملت فلسطین نیز از ان ها مثتثنا نخواهد بود به شکل قانونی و دموکراتیک و بدون دخالت در امور سایر کشور ها و با لحاظ اعلامیه ی جهانی حقوق بشر با هدف ازادی برای ملت ایران مغایرتی نخواهد داشت.

زنده باد ازادی-گسسته باد زنجیر استبداد-برقرار باد دموکراسی

جبهه ی دموکراتیک ایران

26/شهریور/1388/خورشیدی

+ نوشته شده توسط در پنجشنبه بیست و ششم شهریور 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ