یکشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۸

دیدار با همسر دکتر محمد ملکی-انجمن زندانیان سیاسی

دیدار با همسر دکتر محمد ملکی-انجمن زندانیان سیاسی
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1573.aspx

روز گذشته چند تن از کوشندگان سیاسی و مدنی با همسر دکتر محمد ملکی خانم قدسی معز دیدار کردند. در این دیدار که خانم دکتر مه لقا اردلان،مهندس حشمت اله طبرزدی،عیسا خان حاتمی،مهندس درودی،دکتر ناظری،سعید درخشندی،امین کرد و بیژن جانفشان حضور داشتند خانم قدسی معز در مورد وضعیت دکتر ملکی مطالبی را بیان داشت. همسر دکتر ملکی گفت:دکتر چند ماه است که به دلیل سرطان پروستات،تحت درمان است و باید امپول خاصی با شرایط بسیار سخت و با دقت زیاد زیر نظر متخصص را تزریق کند. پنجشنبه نوبت تزریق او بود که از وزارت اطلاعات تماس گرفتند و خواستند که این امپول را برایش بفرستیم. اما من به ان ها گفتم که به شما اعتماد ندارم و ممکن است چیز دیگری به او تزریق کنید و بعد بگویید همسرش او را کشت. و ما اینک نگران حال دکتر هستیم. همسر دکتر ملکی در ادامه افزود:

دکتر ملکی از سال 60 تا 65 در زندان بود. همچنین در سال 80 بازداشت شد و این نوبت سوم است. در سال 60 به مدت 3 روز از سقف اویزان بود و به دستور لاجوردی شکنجه های سختی را تحمل کرد اما من به او پیام دادم که اگر حتا کشته شدی مبادا که توبه نامه امضا کنی و تا مرز اعدام یش رفت اما بر نظر خود ایستاد. در سال 80 نیز به قدری به او سخت گذشته بود و ان قدر به او دارو های گوناگون داده بودند که وقتی امد بیرون من را نشناخت. خانم قدسی معز افزود:دکتر روز 4 شنبه با من تماس گرفت و از روحیه ی خوبی برخوردار بود. او الان در سلول انفرادی در بند 209 زندان اطلاعات است. امیدوارم برایش حادثه ی بدی اتفاق نیفتد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ