شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۸

گزارش شهرپیمایی شب پانزدهم ماه رمضان در تهران

ارسالي مهدی خانبابا تهراني
http://mowjcamp.org/article/id/26451

گزارش شهرپیمایی شب پانزدهم ماه رمضان در تهران
یک شب سبز و به یاد ماندنی
شب گذشته، شهرپیمایی سبزها با حضور گروهی از علاقه‌مندان جنبش سبز برگزار شد و دهها خودرو که سرنشینان آنها مچ بند، بادکنک و پارچه‌هایی به رنگ سبز همراه داشتند، در خیابان ولیعصر تهران به حرکت درآمدند تا زنده بودن این جنبش مردمی را بار دیگر نشان دهند. (عکس مربوط به ایام انتخابات است.)



به گزارش موج سبز آزادی، دیشب فعالان سبز ضمن به راه انداختن کارناوالی از جشن و شادی در شب نیمه رمضان، به استقبال برنامه‌های بعدی سبزها برای حضور در محافل معنوی سبز در شب‌های محتمل قدر و سپس حضور در راهپیمایی روز قدس رفتند.

مشاهدات خبرنگار «موج سبز آزادی» حاکی است سرنشینان خودروها با نشان دادن علامت وی (V) با انگشتان خود به یکدیگر و نیز به بوق زدن، حضور خود را به یکدیگر اعلام می‌کردند.

بر اساس این گزارش، در حالی که ماموران انتظامی و امنیتی نیز در صحنه غایب بودند، خودروهای بی‌خبر از این برنامه نیز با بوق زدن و دست تکان دادن، حمایت خود را از حضور و اعتراض سبزها ابراز می‌کردند.

خبرنگار موج سبز آزادی همچنین گزارش می‌دهد که علاوه بر مسیر میدان ولیعصر تا تقاطع عباس آباد، در حوالی میدان ونک و بلوار کشاورز تهران نیز سبزها حضور فعالی داشته‌اند.

برخی خبرهای رسیده به «موج سبز آزادی» نیز نشان می‌دهد که در غیاب ماموران پلیس و ساعتی پس از حضور ناگهانی سبزها، برخی ماموران راهنمایی و رانندگی و شهرداری اقدام به بستن بخشی از فضای پیرامونی میدان ولیعصر
در محدوده‌ی ورودی به بلوار کشاورز کرده‌اند تا تردد
خودروها را محدود کنند.

گزارش رسیده دیگر نیز حاکی است در حوالی پارک ملت در خیابان ولیعصر، گروهی از سرنشینان خودروها پیاده شده و به همراه عابران برای دقایقی شعارهای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور سر داده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ