پنجشنبه، آبان ۲۹، ۱۳۹۳

اسید پاشی به زنان عملی جنایتکارانه و ضد بشری است

http://goo.gl/IOFjBM
اسید پاشی به زنان عملی جنایتکارانه  و ضد بشری است
 http://iranscope.blogspot.com/2014/11/blog-post_51.html

http://exilesactivist.wordpress.com
http://goo.gl/IOFjBM

با گذشت یک ماه از عمل جنایتکارانه اسید پاشی به صورت زنان ایران در اصفهان، هنوز هیچ اقدام عملی و جدی از سوی حکومتگران ج.ا.ا. برای شناسایی و مجازات مجرم یا مجرمان این جنایت هولناک انجام نگرفته است.

و این درشرایطی است که مسئولان کشور از تریبونهای مختلف، با بیاناتی آشکارا متناقض با هم، سعی در پاک کردن اصل موضوع، یعنی  پاشیدن اسید به روی زنان هستند. رهبر مذهبی نظام، علی خامنه ای، و نماینگان مجلس شورای اسلامی نه تنها در برابر این جنایت سکوت پیشه کرده وهرگز سخنی در قبح این جنایت و محکومیت آن بر زبان نرانده ا ند، بلکه مسئولان امنیتی- انتظامی ج.ا.ا. به جای پیگرد آمران وعاملان اسید پاشی به زنان، قدمی فراتر رفته و دست به بازداشت تنی چند از متعرضان و روزنامه نگارانی زده اند که»جرم!؟»اشان روشنگری در این مورد بوده است.

سیاستهای زن ستیزانه جمهوری اسلامی درقالب حجاب اجباری ، جدا سازی جنسیتی ، سهمیه بندی های جنسیتی به زیان زنان، تصویب واجرای قوانین تبعیض آمیز علیه زنان، و… همگی از مصادیق بارز نقض اشکار مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشرمی باشند.

«جمعیت پشتیبانی از جنبش دمکراسی خواهی مردم ایران» ضمن محکوم کردن هرگونه تبعیض علیه زنان، و در   چارچوب پشتیبانیهای خود ازحقوق ملت ایران ومبارزاتشان برای آزادی و دمکراسی، عمل ننگین اسید پاشی به زنان را محکوم می نماید و خواهان پیگیری، دستگیری ومحاکمه علنی اوباشان اسید پاش وآمران وعاملان این فاجعه درهر لباس ،پست  وموقعیتی است.

ما ازتمام انسانهای آزاده، تمام سازمانهای حقوق بشری و سازمانهای بین المللی می خواهیم که در برابر خشونت علیه زنان(ایران)سکوت نکنند و با محکوم کردن اسید پاشی، با اعتراضات زنان ایران به این نوع جنایات همراه، همصدا و همگام شوند و اعتراضات خود را به گوش حکومتگران ایران برسانند.

«جمعیت پشتیبانی از جنبش دمکراسی خواهی مردم ایران»

برلین، نوامبر ۲۰۱۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ