یکشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۹

مراجعۀ مادر فرزاد کمانگر به استاندار کردستان برای تحويل جسد چسر خود


دفن مخفيانه پيکر اعدام‌شدگان ۱۹ ارديبهشت‌ماه، هرانا

خبرگزاری هرانا – برخی از اعضای اعدام شدگان ۱۹ ارديبهشت روز چهارشنبه مورخ ۱۲ خرداد ماه با استاندار کردستان برای تحويل پيکر اجساد قربانيان ملاقات کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مادر فرزاد کمانگر معلم اعدام شده به همراه خواهر فرهاد وکيلی و مادر و خواهر علی حيدريان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه در يکی از اتاق های ساختمان استانداری با اسماعيل نجار استاندار کردستان ملاقات کردند.

در اين ملاقات خانواده اعدام شدگان خواهان مشخص شدن چگونگی تحويل پيکر اعداميان شدند و استاندار کردستان در پاسخ به ايشان اعلام کرد " اعدام شدگان در محلی که هم اکنون به دليل شرايط امنيتی قادر به افشای آن نيستيم دفن شده اند و پس از گذشت زمان و مساعد بودن اوضاع مسئولين مربوطه محل دفن ايشان را به شما اطلاع خواهيم داد."

هم چنين در پی اعلام طلب بخشش اعدام شدگان در آخرت از سوی استاندار، خانواده اعدام شدگان به وی معترض شدند و استاندار کردستان پس از مشاجره لفظی با خانواده ها اتاق ملاقات را ترک کرد.

در پی اين ملاقات، نيروهای اطلاعاتی و امنيتی با ساير اعضای خانواده از جمله برادر علی حيدريان و فرهاد وکيلی تماس گرفته و آنها را تهديد کردند در صورت تکرار اين ملاقات ها آنها را بازداشت خواهد نمود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ