جمعه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۹

عرفان قانعی فرد-در پاسخ به لُمپنیسم و تزویر


عرفان قانعی فرد-در پاسخ به لُمپنیسم و تزویر
http://www.iranglobal.info/I-G.php?mid=2-59493

به تازگی خبری در سایت ها منتشر شده است که کذب محض می باشد و بنا به قانون رسانه ها خواهشمندم نسبت به انتشار آن اقدام فرمایید. 1. با حضور خبرنگاران فارس – مهر– ایسنا – شبستان – موج– تابناک – کتابخانه ملی، مطلقا چنین رفتارها و سخنانی نبوده است. 2. اگر این خبر تنظیم شده در سایت های کردی را ملاحظه بفرمایید در ان شخصیت بهرام ولد بیگی محور قرار گرفته است که ایشان مطلقا میهمان مدعو نبوده است. گزارش تصویری و نیز فیلم مراسم موید این مسئله است. 3. این مراسم به تلاش گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که آقای جاسبی مانع برگزاری هر مراسم قومیت هاست و سپس با دستور مستقیم جناب اشعری – ریاست محترم کتابخانه ملی کشور – این مراسم برگزار شد و در سایت کتابخانه ملی هم به این موضوع اشاره شده است.

غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل / شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد


با سلام به حضور دست اندرکاران محترم رسانه های کردی. احتراما به استحضار می رسانم که به تازگی خبری در سایت ها منتشر شده است که کذب محض می باشد و بنا به قانون رسانه ها خواهشمندم نسبت به انتشار آن اقدام فرمایید.


1. با حضور خبرنگاران " فارس – مهر– ایسنا – شبستان – موج– تابناک – کتابخانه ملی"، مطلقا چنین رفتارها و سخنانی نبوده است.

2. اگر این خبر تنظیم شده در سایت های کردی را ملاحظه بفرمایید در ان شخصیت بهرام ولد بیگی محور قرار گرفته است که ایشان مطلقا میهمان مدعو نبوده است. گزارش تصویری و نیز فیلم مراسم موید این مسئله است.

3. این مراسم به تلاش گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که آقای جاسبی مانع برگزاری هر مراسم قومیت هاست و سپس با دستور مستقیم جناب اشعری – ریاست محترم کتابخانه ملی کشور – این مراسم برگزار شد و در سایت کتابخانه ملی هم به این موضوع اشاره شده است.

4. آقای ولد بیگی و ایادی اش از سال 1378 که اینجانب نسبت به تاسیس مرکز تحقیقاتی کرد شناسی اقدام کرد م تا امروز از هر تلاشی در جهت تخریب اینجانب کوتاهی نکرده است و ایشان را همگان می دانند که کیست و چیست و نیازی به معرفی من نیست.

5. در این مراسم با حسادت و عقده گشایی خبری را ساخته و پرداخته کرده است تا وجود خودش را به رخ همگان بکشاند وگرنه مشکل اینجانب نیستم و این دفاع سینه چاک تخیلی اش از حقوق کردها، صرفا برای مطرح ساختن خویش است. می دانید که سالها است همگان با صدای بلند هم به من فحش ها داده اند اما پاسخی به کسی نداده ام. همگان را حلال کرده ام و همیشه گفته ام : دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندانم . و نان بی شرفی و مزدوری را هم نخورده ام

6. کاملا مبرهن است که نامبرده با صدای بلند از بارزانی حمایت می کند چون مواجبش از ایشان تامین است و 3 سال است در صدد تخریب من در نزد جلال طالبانی است اما برای من کسی مقدس و بت نیست و برای تاریخ سرزمینم از هر تلاشی فروگذاری نکرده ام. اما من تلاش بارزانی برای اعدام قاضی محمد بزرگ را از زبان فرازیان نقل کردم و جنایت قیاده موقت را در کتابم بازگو کردم و نمی خواهم به کسی نان قرض بدهم و زبان صراحت را دوست دارم.

7. در هر مراسمی معمولا لمپن ها سعی در برهم زدن و تخریب و مخشوش کردن دارند تا خود مطرح باشند. وی سالهاست جوانان این مرز و بوم را فریفته است تا به کردستان عراق ببرد و نان و نام بیافریند اما من دستش را از روز نخست خوانده ام و مانند وی نه نوچه بارزانی ام و نه محمد رضا رحیمی. تا امروزه روز هم تهدید کنم " که ما اجازه نخواهیم داد که تحت عنوان طالبانی به حقوق خلق کرد، توهین شود" و این یعنی که " زبانم روزنامه کیهانی است و من مزور هستم و برای خود شیرینی نزد بارزانی ها چنین گفته ام" ، اما من ضمن ادای احترام به همه تلاشگران عرصه سیاسی کردستان، با صدای بلند می گویم که کارم تحقیق و کاوش است و خرده نانی هم دارم و تلاشم بازگویی و شکافتن وقایع تلخ است تا بیاموزیم که چه باید کرد و برای من هم همه حکومت ها و دولت ها میهمان تاریخ اند.

8. از روز 10 خرداد که مراسم برگزار شده است در سایت ها به انواع مختلف و هزار لطایف الحیل، کار ایشان تخریب است و حتی در فیس بوک و .... اما محکم ایستاده ام و ستبرتر از دیروز می نگارم و باز می گویم شرح پریشانی روزگارانمان را . هرچند مثلا سرطان اجازه عمر دراز نمی دهد و بر میکروب هایش تا امروز غلبه کرده ام اما دیگر ایشان که قدرتی بیش از آن ندارد.


امیدوارم روزی روزگاری با ارامش و حفظ اخلاق و کمی تامل ، صدای مخالف خود را نیز بشنویم و دست از اتهام زنی و رفتار عقب مانده بشوییم که برازنده کرد و کردستان و مردمانش نیست. به همه وعده می دهم که بزودی جلد دوم منتشر می شود و رو سیاهی برای ذغال می ماند و عاقبت من اگر لطف خدا همراه باشد تدریسی است و لقمه نانی و شوق رشد و توسعه و آزادی مردمان سرزمین مادری ام.

برای همه احترام و ارزش زیبا است و من هم انسانم و دوست دارم اما این برخورد ها را در عین صبوری فقط و فقط تحمل می کنم و این یادداشت من برای آگاهانیدن از یک شارلاتانیسم خبری بود و بس. و از امروز بادی به غبغب می اندازم و به خود می بالم که کسی چون ایشان در عین حسادت و زبونی ، شمشیر به نابودی من بسته است! اما مانند قانعی فرد در میان نسل جوان هزارانند که برایشان زندگی و زیستن آزاد و مستقل و انسانی را دوست دارند و می خوانند و می دانند و کنار این مرداب ها صرفا نیلوفرها بر می خیزد. تا قیام قیامت با اسامی مستعار در پای مطالب نظر منفی بنویسند و دهل بنوازند. ما را باکی نیست. گرچه مملکت وقیح ها است اما از وقاحت ها نمی هراسم.


با احترام

قانعی فرد

سایت نویسنده: www.erphaneqaneeifard.blogfa.com
برگرفته از : ایران گلوبال

انتشار از: کیانوش توکلی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ