سه‌شنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۸۹

اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران خواستار روشن شدن وضعیت دبیر کل این تشکل گردیدند


اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران خواستار روشن شدن وضعیت دبیر کل این تشکل گردیدند
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1875.aspx

در پی حوادث بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی و دستگیری های پس از آن بسیاری از فعالان سیاسی و حقوق بشری بازداشت و با گذشت نزدیک به یک سال همچنان در وضعیت نا مشخص به سر می برند . حشمت الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران و سخنگوی شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران نیز که در هفتم دی ماه ۱۳۸۸ بازداشت گردید با گذشت نزدیک به شش ماه از بازداشت همچنان در وضعیت نا مشخص به سر می برند .

ایشان پس از تحمل سه ماه سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ به بند ۳۵۰ این زندان منتقل گردید که پس از آن و همزمان با اعدام پنج تن از فعالان سیاسی ( در اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ ) در این زندان به زندان کچویی فردیس کرج و پس از چند روز به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند . مجموعه بر خوردهای صورت گرفته با ایشان نشان از فشار نهادهای امنیتی – اطلاعاتی جهت شکستن ایشان دارد .

در همین رابطه اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران با حضور در منزل حشمت الله طبرزدی و دیدار با خانواده ایشان ضمن محکوم نمودن روند در پیش گرفته شده توسط نهاد های اطلاعاتی – امنیتی در فشار بر فعالان سیاسی و حقوق بشری بازداشت شده، خواستار روشن شدن وضعیت حشمت الله طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی – عقیدتی شدند .

زنده باد آزادی – گسسته باد زنجیر استبداد - برقرار باد دمکراسی

روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران

هفدهم خرداد ماه ۱۳۸۹

+ نوشته شده توسط در سه شنبه هجدهم خرداد 1389

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ