یکشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۹

بابک ساران فرزند زنده یاد امیر حسین حشمت ساران دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شد


بابک ساران فرزند زنده یاد امیر حسین حشمت ساران دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شد
http://mohandestabarzadi.blogfa.com/post-1878.aspx

برای آشنايی با تاريخ زندگی زنده ياد امير حشين حشمت ساران ويديو زير را ببينيد
http://www.mefeedia.com/watch/29040384

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران - بنا به گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " بابک ساران فرزند جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران با یورش لباس شخصی ها دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شد .

روز شنبه 22 خرداد ماه حوالی ساعت 20:15 بابک ساران 25 ساله و دانشجوی مهندسی عمران و محروم از تحصیل در خیابان فخر رازی توسط موتور سوارهای بسیجی مسجد سجاد که پایگاه بسیج است مورد یورش قرار گرفت و دستگیر گردید .

بابک ساران ساعتی قبل از دستگیری بی دلیل مورد یورش لباس شخصی ها قرار گرفت و او را وحشیانه آماج باتون های خود قرار دادند که از ناحیه کمر و پا دچار صدماتی شد .

بابک ساران فرزند زنده یاد امیر حسین حشمت ساران می باشد که در سال 1387 در زندان گوهردشت کرج پس از تحمل سالها اسارت و شکنجه به قتل رسید.

نیروهای سرکوبگر بسیج و لباس شخصی در کوچه و خیابان های تهران با موتورهای خود در حال گشت زدن هستند و به شکار جوانان دختر و پسر می پردازند بخصوص جوانانی که در کوچه های خلوت در حال تردد هستند طعمه این جنایتکاران علیه بشریت می شوند . گزارشاتی حاکی از دستگیری تعداد زیادی از جوانان در سطح تهران با این شیوه است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه، ضرب و شتم و دستگیری جوانان را محکوم می کند و خواستار دخالت کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه دستگیری های خودسرانه و شکنجه سازمان ملل متحد برای آزادی بی قید وشرط دستگیر شدگان امروز است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

22 خرداد 1389 برابر با 12 ژوان 2010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ