دوشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۴

دیدار حشمت‌الله طبرزدی با نسرین ستوده

دیدار حشمت‌الله طبرزدی با نسرین ستوده
iranscope.blogspot.com/2015/08/blog-post_57.html


منتشر شده در دوشنبه 19 مرداد 1394

حشمت‌الله طبرزدی روزنامه‌نگار و دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران که به تازگی از زندان آزاد شده، با نسرین ستوده وکیل خود ملاقات و از زحمات وی در قبول وکالت پرونده‌اش قدردانی کرد.

به گزارش «سحام»، حشمت‌الله طبرزدی درباره این دیدار نوشته است: «با نسرین ستوده از سال ۸۸ و با شرکت ایشان در جلسات همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران آشنا شدم. تا این که بازداشت شدم و ایشان در همان سال وکالت من را پذیرفت و در مراحل اولیه‌ی بازپرسی و پیش از تشکیل دادگاه، وکالت من را برعهده داشت. نسرین از دفاعیات من در زیر بازجویی‌های سنگین، ابراز شگفتی کرده و به من شادباش گفت. حضور جسورانه‌ی او در دادگاه انقلاب و سماجت زیاد برای خواندن پرونده‌ام و دفاع شجاعانه از من را هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد. او البته هزینه‌ی این‌گونه شجاعت‌ها را پرداخت کرد و به صورت ظالمانه ۳ سال حبس تحمل نمود. ستوده اینک به شخصیت بین‌المللی در دفاع از حقوق بشر تبدیل شده و افتخار همه‌ی ما است. برای سپاس از این همه تلاش، به دیدارش رفتم.

منبع:
http://sahamnews.org/2015/08/288128


ایرانسکوپ#
#iranscope

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ