دوشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۹۴

مهندس حشمت طبرزدی: سکوت کن یا برو زندان!

مهندس حشمت طبرزدی: سکوت کن یا برو زندان!
http://iranscope.blogspot.com/2015/11/blog-post_24.html

6 ابانماه سال جاری، تیم اطلاعاتی که ازدوران احمدی نژاد پرونده ی من را در دست دارد ،از من دعوت کرد تا به یکی از خانه های تیمی انها بروم تا در مورد پاره ای از مسائل، به قول خودشان گفتگو کنیم. برای این که بهانه سازی نکرده باشم این احضار محترمانه را پذیرفتم. در ان جلسه تهدید کردند؛ اگر به مراسم ستاربهشتی بروی، نه تنها بازداشت خواهی شد که با پرونده ی سنگینی که قوه قضاییه برایت ساخته اند، رها نخواهی شد. باز هم بنا به مصلحتی که همه ی دوستان و خویشان، تاکید کرده اند، به مراسم ستار نرفتم.
روز شنبه بار دیگر همان تیم تماس گرفت ،تا امروز 18 ابان ماه به دفتر انها، البته اینبار در محل وزارت اطلاعات بروم. باز هم بنا بر مصلحت، پذیرفتم و رفتم اما امروز کار زیادی نداشتند. انها صورت جلسه ای را در برگه رسمی وزارت اطلاعات تنظیم کرده بودند که ضمن اشاره به موضوع جلسه 6 ابان ماه، تاکید کرده بودند ؛،، نامبرده به اقدامات ضد نظام و ضد انقلابی خود ادامه داده است.،،
از من خواستند که ان را امضا و البته اگر به متن ان اعتراضی دارم ، ذکر کنم . من استنکاف کرده و به انها گفتم؛ مثل این است که از من بخواهید،حکم اعدام خود را امضا کنم. اعضای تیم اطلاعاتی، به صورت شفاهی تاکید کردند که در صورت ادامه فعالیت ها ، همچون امد و رفت به منزل دوستان یا شرکت در لگام و موضع گیری های مختلف، قطعا باید به زندان برگردی و البته این تهدید و هشدار را دلسوزانه و از روی خیر خواهی قلمداد کردند!؟
اری تیم اطلاعاتی دوره روحانی، به من مدالی دادند که نه تنها اطلاعات دوران رفسنجانی و خاتمی که حتا اطلاعات دوران احمدی نژاد، چنین مدالی را به من نداد!
انها رسما من را ضد انقلاب نامیدند که اگر روحانی باور ندارد می تواند ان صورت جلسه را مطالبه کند.
رییس دولت به اصطلاح تدبیر و امید، هنوز پس از 3 سال بر امور زیر نظر خود احاطه ندارد اما از سپاه ایراد می گیرد که چرا بگیر و ببند راه می اندازد!؟ چرا باید دستگاه امنیتی اش اصرار داشته باشد که من ضد انقلاب هستم! ایا این برچسب، یک کد امنیتی نیست؟حال فقط مشکل من این نیست که هر زمان ممکن است اطلاعات دولت روحانی به درون خانه ام بریزد. من 21 سال است که یکه و تنها ودر غیاب حامیان جدی ،به دلیل فضای سرکوب و رعب و وحشت ایجاد شده توسط این رژیم قانون شکن، با این مسئله کنار امده ام،مشکل این است که با ضد انقلاب نامیدن من به صورت رسمی از سوی دستگاه مخوف امنیتی، راه برای ترور من هموارتر شده است. برای این که تاکید تیم اطلاعاتی بر ضد انقلاب نامیدن من ،کاملا برنامه ریزی شده است و این مسئله را طی دو جلسه جدال با انها به خوبی دریافتم. ایا روحانی بر امور دولت خود احاطه ندارد یا قرار است، در جنگ قدرت بین انها، کسانی قربانی شوند! اتفاقی که در دوران رفسنجانی و خاتمی افتاد و گروهی از مخالفین، ترور شدند.

منبع:
اینترنت





----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ