سه‌شنبه، آذر ۰۳، ۱۳۹۴

حشمت طبرزدی: نمایندگان خدا شرمتان باد!؟

حشمت طبرزدی: نمایندگان خدا شرمتان باد!؟ 
http://iranscope.blogspot.com/2015/11/blog-post_84.html

قبول داریم که خامنه ای و اعضای خبرگان رهبری تا شورای نگهبان و مقامات قضایی و نیروهای امنیتی سپاه و اطلاعات تا نیروی انتظامی و همه و همه، نمایندگان خدا هستند!؟ اما قانون اساسی در زیر پای این نمایندگان خدا، لگد مال شد و حق داشتن نشریه تا حق ازادی بیان تا حق داشتن حزب تا حق شرکت در تظاهرات تا حق شرکت ازادانه در سرنوشت، با سرکوب و شکنجه و اعدام و زندان، جابه جا شد!
17 سال پیش جوانی را از خانه اش می برید و از ان زمان تا کنون نه خود او، نه جسد او، و نه خبر او را به خانواده نمی دهید اما اینک پدر او، هاشم زینالی را با کتک و توهین به زندان انداخته که چرا از سرنوشت فرزند خود می پرسی!؟
گروهی از زنان و مردان را مورد ضرب و شتم قرار داده و به زندان می اندازید که چرا در برابر زندان اوین یا جای دیگر جمع شده اید!؟
باند مافیایی قدرت بر امور جامعه حاکم شده و می دزدد، می کشد، می برد و می خورد اما مردم حق ندارند در برابر زندان اوین جمع شوند و به زندانی شدن فرزندانشان اعتراض کنند!؟
ای نمایندگان خدا که خودسرانه هر کاری دوست دارید انجام می دهید، مردم حق دارند و باید بتوانند در برابر زندان اوین یا هر جای دیگر جمع شوند وبه ستم بی حد شما اعتراض کنند و می کنند. اما شرمتان باد از این همه زورگویی و ستم و دزدی و ادمکشی. تاریخ چنین ستمگرانی به خود ندیده است!
اما اقای روحانی هم یادش باشد که 3 سال پیش چه وعده هایی داد و گروهی باور کردند اما اینک وضع چگونه است. نگوید و نگویند که او کاره ای نیست.ان زمان که وعده می داد و ان زمان که برایش تبلیغ می کردند باید،به فکر امروز می بودند.

حشمت اله طبرزدی-دبیر کل جبهه ی دموکراتیک ایران-3/اذرماه/1394/ خورشیدی.
 

منبع:
اینترنت



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ