پنجشنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۹

10 شهریور 89 جلسه دادگاه حشمت الله طبرزدی در تاریخ 16 شهریور برگزار می شود


جلسه دادگاه حشمت الله طبرزدی در تاریخ 16 شهریور برگزار می شود
http://www.chrr.biz/spip.php?article10912

مهندس حشمت الله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران در روز 3 شنبه، شانزدهم شهریور 1388 در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران محاکمه خواهد شد.

پیش از این اولین جلسه دادگاه وی در تاریخ ۱۹ خرداد ماه برگزار شده بود.

این در حالی است که اتهامات نسبت داده شده به وی «فعالیت تبلیغی علیه نظام»، «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «توهین به رهبری و ریاست جمهوری» و «اخلال در نظم عمومی» بوده، که ایشان هیچکدام از این اتهامات را نپذیرفته است.

حشمت الله طبرزدی در تاریخ هفتم دی ماه ۱۳۸۸پس از نا آرامی های عاشورا بازداشت و مدتهای طولانی در سلول انفرادی نگهداری شد، و تحت شکنجه های فیزیکی و روحی قرار گرفت.

با توجه به اینکه دوران بازداشت موقت این زندانی سیاسی در اسفند ماه سال گذشته به پایان رسیده است، اما همچنان در زندان به سر می برد.

این در شرایطی است که نزدیک به 8 ماه از زمان بازداشت وی گذشته و هم اکنون در زندان رجایی شهر کرج در شرایط بسیار سخت و با حداقل امکانات بهداشتی، نگهداری می شود.

لازم به ذکر است که تا کنون هر سه وکیل ایشان از سوی دستگاه قضایی و امنیتی بسیار تحت فشار بوده اند.به طوری که اقای اولیایی فرد(به بهانه حکم سابق) در زندان اوین و آقای محمودی در زندان اصفهان به سر می برد.و اخیرا مدتی است دیگر وکیل ایشان، خانم ستوده تحت فشارهای دستگاه امنیتی قرار گرفته، به طوری که به تازگی منزل و محل کار این وکیل، مورد بازرسی مامورین قرار گرفته و پرونده ها ، مدارک و وسایل شخصی وی توقیف شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ