یکشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۹۲

پیام تبریک همسر و فرزندان مهدی کروبی خطاب به ملت ایران و دکتر روحانی

پیام تبریک همسر و فرزندان مهدی کروبی خطاب به ملت ایران و دکتر روحانی

سحام نیوز: خانم فاطمه کروبی نماینده پیشین مجلس؛ و نیز فرزندان آقای کروبی در پیامی؛ خطاب به ملت ایران و دکترحسن روحانی، پیروزی ایشان را در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تبریک گفتند.
به گزارش سحام، در این پیام، ضمن یادآوری حادثه تلخ ۲۵ بهمن ۸۹ و آغاز حصر رهبران جنبش، به ۲۵ خرداد ماه ۸۸ و نیز روز گذشته اشاره گردیده و از حرکت دموکراتیک مردم برای رسیدن به خواست های خود تقدیر شده است.

اکنون بیش از ۸۵۰ روز از حبس خانگی رهبران جنبش اعتراضی مردم ایران سپری شده است. انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حالی برگزار شد که هنوز دو کاندیدای پیشین انتخابات در حبس و حصر خانگی بوده و بسیاری از روزنامه نگاران، فعالین سیاسی و نیز دانشجویان، در حال سپری کردن دوران حبس خود هستند.

در رقابتی تنگاتنگ، دکتر حسن روحانی توانست بیش از ۵۰ درصد از آراء واجدین شرایط را کسب به به عنوان یازدهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شود.

متن کامل این نامه بدین شرح است:
برای ما اگرچه بیست و پنجم، یادآور شروع بدعتی تلخ و ناگوار است، لیکن تجلی بخش خواست و حماسه و بیعت مردم آزادی خواهی است که طی ۴ سال گذشته، تلخکامی بسیاری را به جان خرید، اما آرام ننشست.
آزادی خواهانی که تلاش کردند یاد و نام زندانیان سیاسی و دیگر قربانیان آن حوادث فراموش نشود و در نهایت، حرکت دموکراتیک و مسالمت آمیزشان در پای صندوق ها، توانست سرنوشت کشور را به سمت اعتدال هدایت نماید.
از این روی، این پیروزی را به ملت ایران، رنج دیدگان سال های اخیر و نیز دکتر حسن روحانی تبریک می گوییم و برای ایشان از پروردگار متعال، توفیق روز افزون در خدمت به مردم را خواستاریم.

همسر و فرزندان مهدی کروبی
 ۲۶ خردادماه ۱۳۹۲

iran#
iranscope#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ