جمعه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۹

حجت الاسلام صدیقی علت اصلی انفجار سکوی نفتی امریکا را مشخص کرد


حجت الاسلام صدیقی علت اصلی انفجار سکوی نفتی امریکا را مشخص کرد
۲۶ تیر ۱۳۸۹ داریوش اریایی
http://www.khodnevis.org/index.php?news=7799

امام جمعه موقت تهران در برنامه نورانیان تا شهادت با ولایت تا سقط شدن که در شبکه ۸ میلی بین دو نماز ظهر و عصر برگزار شد و از شبکه های سراسری پخش شد با اشاره به شکست دشمنان نظام در اینده خیلی نزدیک به الودگی نفتی انفجار سکوی نفت در سواحل خلیج مکزیک گفت :

برهنگی زنان سواحل خلیج مکزیک موجب این بلای طبیعی انسانی الهی شده است. حالا برید کمپین راه بندازید من را مسخره کنید. خیلی خوشحالم خدا جوابتون را داد. فکر کردید برهنگی فقط زلزله میاره. نخیر الله به شیوه‌های مختلف بلا نازل می‌کنه. این بار وسط اقیانوس این بلا را نازل فرمودند که درس بگیرید. برید ببینید سواحل اروپا و امریکا چه وضع اسفناک و فلاکت باری داره.

بنده چند وقت پیش از اینکه سکو نفتی منفجر بشه به صدا وسیما مراجعت نموده بودم. دریکی از مانیتورهایی که سواحل لوئیزینا و کالیفرنیا را نشان می داد، چند زن نیمه برهنه دیدم که همان جا گفتم: استغفرالله! بار الها! یه بلایی سر این مفسدان بیار که الارض تو را به فساد کشوندند که چند روز بعد البته ان سکو به اراده آقا امام زمان منفجر کردند تا اینها درس بگیرند ولی تعجب من اینجاست که امروز هم که گذرم به مانیتورهای صداو سیما افتاد پوشش مردم اروپا و استرالیا و امریکا که بهتر نشده بود بدتر هم شده بود با ادامه این وضعیت باید منتظر نابودی تمام سکوهای غربی به کمک زمان باشیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ