سه‌شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۴

تشکر از آیت الله خامنه ای برای انتخابات مجلسی دیگر

تشکر از آیت الله خامنه ای برای انتخابات مجلسی دیگر
 
تا دو روز دیگر انتخابات هفتم اسفندماه 1394 مجلس در ایران برگزار می شود. چهار سال پیش، یکماه قبل از انتخابات اسفندماه 1390 مجلس، از آیت الله خامنه ای برای آن انتخابات تشکر شد. نیازی به تکرار نیست که تشکر برای چه بود و در عمل چه روی داد. می توانید بخوانید و خود قضاوت کنید که چگونه هدف اصلی آن انتخابات به بوته فراموشی سپرده شد*.
 
امروز نیز دلیل مشابهی برای تشکر وجود دارد. آنهایی که خود را به جناح آیت الله خامنه ای در این انتخابات مشهور کرده اند دقیقاً هدفی مشابه را در نظر دارند. باز هم نیازی به توضیح بیشتر نبوده و کافی است آنچه را در پایان مقاله چهار سال پیش آمده، تکرار کرد: "بايد ديد که آيا آيت الله خامنه ای با انتخابات پيش رو به آرزوی خود خواهد رسيد و بعد بايد از او پرسيد که از رسيدن به آرزوی خود خوشحال است يا نه"*.
 
اما در موقعیت آیت الله خامنه ای می شود از تجربه چهار سال پیش درس گرفت و کسی را که واقعاً از همه اجحافات قضایی جاری در کشور مطلع و برای خود هم دنبال پول و مقامی نیست و حتی آقای خامنه ای هم می داند که وی نفوذی قدرتی نیست، مسؤل رسیدگی به شکایات قضایی کرد. مظلوم کشی ها از پایین تا بالای کشور را فرا گرفته و مردم را به ستوه آورده است.
 
این فرد کسی نیست جز آقای محمد نوری زاد. او اولین کسی است که قبلاً در دستگاه جمهوری اسلامی بوده اما پس از بریدن از آن، واقعاً به درد مظلومان در این رژیم گوش کرده، فهمیده و صادقانه بیان نموده نه آنکه از خود دروغ ببافد تا گذشته خود را توجیه کند و تازه به گذشته خود نیز صادقانه برخورد کرده است.
 
به امید جمهوری آینده نگر دموکراتیک و سکولار در ایران
 
سام قندچی، ناشر و سردبیر ایرانسکوپ
http://www.ghandchi.com
چهارم اسفند ماه 1394
February 23, 2016

پانویس:

* لینک مقاله چهار سال پیش تحت عنوان "بازهم تشکر از آيت الله خامنه ای اينبار برای انتخابات اسفندماه"
http://www.ghandchi.com/681-KhameneiElection.htm
 

متون برگزیده
http://featured.ghandchi.com


 
 

 

----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ