شنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۹

بازگشت سلین دیون به لاس وگاس


بازگشت سلین دیون به لاس وگاس
http://www.voanews.com/persian/news/arts/CelinedionLasVegas-2011-3-18-118250559.hAdd Imagetml

سلین دیون خواننده فرانسوی الاصل کانادایی که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ دوفرزند دوقلوی پسر به دنیا آورد، پس از یک غیبت چند ماهه از صحنه و اجراهای زنده یک بار دیگر به شهر لاس وگاس بر روی صحنه هتل «سزارپالاس» بازگشت.

سلین دیون با چهره ای تازه و هیکلی که آثاری از عوارض پس از زایمان در آن مشاهده نمی شد در روز ۱۵ ماه مارس روی صحنه «سزار پالاس» ظاهر شد. این خواننده محبوب که یکی از پرطرفدارترین ستارگان شوهای لاس وگاس محسوب می شود به خبرنگاران می گوید:«یک خواننده معمولا هنگام اجرای برنامه باید محکم و قوی باشه اما برای من امشب برعکس بود. دست و پام سست شده بود و کمی دستپاچه بودم. همیشه موقع اولین اجرا این حالت به آدم دست میده اما فکر می کردم این بار متفاوت باشه ..با این حال از این که اینجا هستم وبه روی صحنه برگشته ام خوشحالم.»

سلین دیون، ستاره بین المللی که خواننده برخی از محبوب ترین ترانه های رومانتیک روز آمریکا به شمار می رود، مجموعه جدید کنسرت های خود را تحت یک قرار داد سه ساله با هتل «سزار» آغاز کرده است. این مجموعه تازه که این بار ازتمی با تمجید از سبک سینمای هالیوود قدیم برخوردار است با کنسرت های دیگر این خواننده تفاوت های فاحشی دارد. دیون این بار بجای استفاده از رقاصان سیرک، دربرنامه هایش از آثار کلاسیک خوانندگانی مانند مایکل جکسون، بیلی جوئل و الا فیتزجرالد استفاده خواهد کرد. کنسرت های جدید سلین دیون هم چنین شامل یک ارکستر۳۱ نفره است که در آن چندین نوازنده گیتار، درامر و یک پیانیست درآن با لباس های رسمی مشکی به سبک ارکسترهای فیلم های قدیمی هالیوود به اجرای برنامه می پردازند.

سلین دراین مورد به جمع خبرنگاران می گوید:«همه می دانند که من اخیرا صاحب دو پسردوستداشتنی شده ام. اگر برروی صحنه بیام و یک لالایی نخونم یا یک عکس یا فیلم کوتاه از خانواده ام نشون ندم احساس می کنم یک چیز برنامه ام کمه. دوست دارم زندگی شخصیم رو با دیگران تقسیم کنم. بهم کمک میکنه ترانه هام رو بهتر اجرا کنم.»

سلین دیون در نخستین کنسرت بعد از بازگشت، با لباس های پر زرق و برق ظاهر شد و بمدت ۲ ساعت برنامه اجرا کرد. او پیش تر قرار بود در ماه ژوئن ۲۰۱۰ به وگاس بازگردد، اما مشکلاتی که ماه های آخر بارداری برای او به همراه داشت تاریخ بازگشتش به دنیای موسیقی را به تعویق انداخت. هتل سزار در شهر لاس وگاس در سال ۲۰۰۳ برای ساختن سالن اجرای کنسرت های سلین مبلغ ۹۵ میلیون دلار هزینه کرد و با وجودآن که این کنسرت ها در ابتدا با انتقاد منتقدین هنری روبرو شد اما پس از مدتی توانست به موفقیت های چشمگیری از لحاظ تجاری دست پیدا کند.

لاس وگاس نیز این روزها تحت تاثیرشرایط کنونی دچاربحران اقتصادی شدیدی است اما مجموعه کنسرت های تازه سلین دیون فروش بیشتری از سری قبل داشته اند و دست اندرکاران این برنامه ها امیدوارند تا کنسرت های تازه دیون به افزایش تعدد همایش های تجاری، اجاره اتاق های هتل ها ، سفرهای تفریحی به لاس وگاس و درآمدهای رستوران های این شهر کمک کند.
iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ