پنجشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۹۴

دانلود ماهواره ای اینترنت از کانال توشه و یادی از حسین رونقی

دانلود ماهواره ای اینترنت از کانال توشه و یادی از حسین رونقی
http://iranscope.blogspot.com/2016/03/blog-post_3.html
 
روز گذشته مهدی یحیی نژاد بنیانگذار سایت بالاترین در مصاحبه ای با تلویزیون بی بی سی آغاز به کار کانال ماهواره ای توشه را که محصول کار او و تیم بالاترین است، اعلام کرد (1). به گفته دکتر یحیی نژاد، توشه می تواند یک گیگابایت محتوا را در عرض یک ساعت از طریق ماهواره یاهست ارسال کند. برای دانلود محتوای فارسی اینترنت از اینطریق تنها دستگاه ریسیور ماهواره و تهیه یک یو اس بی فلش لازم است. توضیحات بیشتر را می توانید در سایت توشه مطالعه کنید (2).
 
حال که راه تازه ای برای عبور از فیلترینگ اینترنت در ایران مطرح می شود شایسته است یادی کنیم از حسین رونقی ملکی. اول یک یادآوری که هفته گذشته رییس قوه قضاییه ایران دلیل نتایج انتخابات اخیر مجلس را که برای او مطلوب نبود، رسانه های خارجی اعلام کرد. چرا در کشورهای آزاد کسی که از نتایج انتخابات راضی نیست آن را به گردن رسانه های خارجی نمی اندازد، وقتی نه فیلتر اینترنت و ممنوعیت ماهواره وجود دارد و نه بگیر و ببندهای رژیم ایران. شاید رییس قوه قضاییه باید همه مردم ایران را زندانی کند تا خیالش راحت شود. چرا خود مقامات ایران و دوستانشان از اینترنت بدون فیلتر استفاده می کنند و همه جا در اینترنت و تلویزیون های ماهواره ای حضور دارند و حتی جمهوری اسلامی برنامه تلویزیون ماهواره ای برای مردم نقاط دیگر جهان پخش می کند اما مردم ایران را از این حقوق محروم کرده است. آیا فقط مردم ایران صغیرند که باید دولت ایران بخود اجازه دهد از حق دسترسی آزاد به اطلاعات محرومشان کند. فیلتر اینترنت و پارازیت بر امواج ماهواره ای کاری غیرقانونی علیه مردم ایران است چرا که حق مردم برای دسترسی آزاد به اطلاعات را زیر پا می گذارد. قوه قضاییه که باید مدافع حقوق مردم باشد، کسانی نظیر حسین رونقی را که در ایران از حقوق پایمال شده مردم برای دسترسی به اینترنت با ایجاد پراکسی دفاع کردند، به زندان انداخته است. حسین رونقی به بیماری کلیه دچار است و رییس قوه قضاییه برای اقدام غیرقانونی خود که می تواند به مرگ حسین منتهی شود، مسؤل است.
 
با سپاس، خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای دکتر یحیی نژاد و تیم بالاترین که تلاش سخت تازه ای را برای مقابله با فیلترینگ اینترنت در ایران که دفاع از حقوق پایمال شده مردم ایران است، آغاز کرده اند.
 
به امید جمهوری آینده نگر دموکراتیک و سکولار در ایران
 
سام قندچی، ناشر و سردبیر ایرانسکوپ
http://www.ghandchi.com
دوازدهم اسفند ماه 1394
March 3, 2016

پانویس:
 
1. مصاحبه دوم مارس 2016 مهدی یحیی نژاد با بی بی سی
 
2. سایت توشه
 
 
 
 

متون برگزیده
http://featured.ghandchi.com


 
 

 
----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ