چهارشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۹۵

رضاخندان: نشسته بودیم تا فیلم "لیست شیندلر" را ببینیم

رضاخندان: نشسته بودیم تا فیلم "لیست شیندلر" را ببینیم
http://iranscope.blogspot.com/2016/03/blog-post_77.html

به پیشنهاد مهراوه دیشب نشستیم تا فیلم "لیست شیندلر" را ببینیم. در قسمتی از فیلم که ماموران نازی به خانه های یهودیان هجوم آورده و با انواع صداهای وحشتناک و تیراندازی و کشتار و تخریب، تمام اعضای خانواده ی آنان را بازداشت و قتل عام را آغاز می کنند؛ کم کم احساس کردم صدای این هجوم شبانه بیشتر و بیشتر و واقعی تر به نظر می رسد. صدایی شبیه شلیک گلوله و فریاد و عربده هایی که کم کم واقعی تر شده است.
چند لحظه بعد متوجه شدیم سر و صداهای فیلم عینا از بیرون ساختمان هم می آید. گروهی چند نفره سر خیابان از ماشین شان پیاده و وارد کوچه شده و از ابتدای کوچه به ترتیب شروع به تخریب و شکستن شیشه های تمام خوردروهای پارک شده در کوچه شده اند. صدای شکستن شیشه های ماشین ها عین صدای شلیک گلوله بود که پشت سرهم می آمد. ظرف چند دقیقه حداقل 16 ماشین را تخریب و با فحاشی و ایجاد رعب و وحشت در ساعت یک و نیم شب از محل گریخنتند.
بیشتر ماشین های ما که ساکن هستیم و مهمان هایی که برخی از آنان از شهرستان آمده بودند همه را متلاشی کرده و رفتند. دقایقی بعد از تماس ساکنین گروههای مختلف پلیس و آتش نشانی در محل حاضر و با انبوهی از ماشین های تخریب شده و کوچه ای پر از شیشه های خرد شده و اهالی وحشت زده روبرو شدند.
و این تصاویر گوشه ای از تخریب ماشین هاست که ظرف یکی دو دقیقه در کوچه خلق شد.

منبع:



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ