شنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۹۴

تهدید واحضار مجدد حشمت طبرزدی توسط نیروهای امنیتی

تهدید واحضار مجدد حشمت طبرزدی توسط نیروهای امنیتی
http://iranscope.blogspot.com/2016/03/blog-post_89.html

رادیو فرهنگ: این فعال سیاسی بنا به گفته ماموران امنیتی باید خود را روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۹ صبح به شعبه ۲ بازپرسی مقدس واقع در زندان اوین معرفی کند.حشمت طبرزدی در صفحه شخصی خود با انتشار این خبر اعلام کرد که در صورت بازداشت و انتقال به زندان، دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران در ادامه گفت : امروز دوباره زنگ در خانه را زدند. دو نفر موتور سوار و با ریش و هیئت شناخته شده برای همه ی ما. گفتند از دادستانی ویژه مقدس واقع در زندان اوین امده‌ایم. برای حشمت طبرزدی احضاریه داریم. گفتم بگذارید پشت در و بروید، من نمی‌شناسم کی هستید و این در باز نمی‌شود.

گفتند، باید بیایی تحویل بگیری و امضا بدهی. نپذیرفتم و نرفتم. مدتی گذشت و باز به رسم طلبکار‌ها شروع کردند به زنگ زدن. گفتند صبح ۴ شنبه ساعت ۹ صبح در شعبه ۲ بازپرسی مقدس حاضر شو. عدم حضور جلب است. گفتم ما سال‌ها است که جلب می‌شویم. موتور را سوار شدند و ظاهرا رفتند.

چه در باز پرسی حاضر شوم چه نشوم، اما حرف نخواهم زد. هیچ وثیقه و کفالت نخواهم گذاشت. اگر بازداشت کنند، از‌‌ همان لحظه اول اعتصاب غذا خواهم بود.

آزاد باشم یا نباشم از حق انسانی خود استفاده می‌کنم.

حشمت طبرزدی تصریح کرد: آری من حرف می‌زنم. من علیه ستم، استبداد، تبعیض، رانت خواری، تجاوز به حقوق دیگران، سخن خواهم گفت. من از آزادی بیان، مذهب، حزب، می‌تینگ و انتخابات آزاد دفاع خواهم کرد. از حقوق زندانیان سیاسی وعقیدتی و جنبش‌های اجتماعی حمایت می‌کنم. آری منم طبرزدی که مفتخرم صدای همه ی ایرانیان ستم کشیده هستم. ما را از زندان و شکنجه و کشتن نترسانید. من سالیانی است، دست از همه چیز شسته‌ام اما خواب خوش شما را نیز آشفته کرده‌ام.

سخنگوی همبستگی و حقوق بشر در ایران در پایان گفت :من از اینکه شرکت کنندگان تهرانی دلواپسان و جیم را رد صلاحیت کردند بسیار خوشحال هستم. من از حوزههای انتخابی که به دور دوم رفتند، دعوت می‌کنم، دلواپس‌های قدرت و ثروت را رد صلاحیت کنند.

من از همین حالا برای ریاست جمهوری آینده، اعلام کاندیداتوری می‌کنم و در چارچوب برنامه‌های همبستگی، به رقابت دموکراتیک برای انتخاباتی آزاد، خواهم پرداخت.
 



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ