یکشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۰

دیدار اعضای جبهه دموکراتیک و جبهه متحد دانشجویی ایران از خانواده حشمت الله طبرزدی زندانی سیاسی


دیدار اعضای جبهه دموکراتیک و جبهه متحد دانشجویی ایران از خانواده حشمت الله طبرزدی زندانی سیاسی
http://www.hambastegi-iran.org/spip.php?article1073

شنبه 18 ژوئن 2011
روابط عمومی جبهه دموکراتیک ایران - عصر آدینه ( ۲۷/۰۳/۱۳۹۰ ) تعدادی از اعضای جبهه دموکراتیک ایران و جبهه متحد دانشجویی با حضور در منزل حشمت اله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران با خانواده ایشان دیدار کردند .

در ابتدای این دیدار حاضران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره عزت الله سحابی نسبت کشته شدگان اخیر راه آزادی، زنده یاد هاله سحابی و زنده یاد هدی صابر ادای احترام کردند .

در ادامه خانم محبوبه علي نقيان، همسر حشمت اله طبرزدی با بیان آخرین وضعیت جسمی و روحی ایشان و همچنین وضعیت زندان و زندانیان رجایی شهر به تشریح رنجی که در چند سال گذشته بر حشمت اله طبرزدی و خانواده ایشان رفته است پرداخت.

در این دیدار که پرویز سفری، جواد امامی، محمد مسعود سلامتی و امین کرد، اعضای شورای مرکزی جبهه دموکراتیک ایران نیز حضور داشتند، حاضران به تشریح شرایط روز پرداختند و سیاست در پیش گرفته شده توسط حکومت جمهوری اسلامی در جهت سرکوب داخلی و حذف مخالفان را به شدت محکوم کردند .

در پایان این دیدار خانواده حشمت اله طبرزدی از حضور یاران ایشان تشکر و قدردانی کردند .

حشمت اله طبرزدی، دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران و سخنگوی شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران از ۶ دی ماه 1۳۸۸ و مدت کوتاهی پس از حوادث عاشورای آن سال در زندان می باشند .

28 خرداد 1390


iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ