دوشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۹۰

فیروزه خطیبی-اهدای بیشترین جوایز سینمایی ام تی وی به یک فیلم خون آشامی


اهدای بیشترین جوایز سینمایی ام تی وی به یک فیلم خون آشامی
فیروزه خطیبی
http://www.voanews.com/persian/news/arts/MTVmovieawards-2011-6-6-123243678.html

شب گذشته (یکشنبه پنجم ژوئن) درمراسمی که در محل «یونیورسال سیتی» در هالیوود برگزار شد، جوایز سینمایی «ام تی وی»MTV به برندگان آن اهدا شد.

این جوایز با آرای تماشاگران شبکه تلویزیونی «ام تی وی» به فیلم های منتخب آن ها اهدا می شود و ضمن اجرای این برنامه بخش هایی از فیلم های محبوب چندماه آینده ، ازجمله نسخه تازه ای از فیلم خون آشامی «شفق» Twilight و بخش دوم آخرین قسمت از سری فیلم های «هری پاتر» برای حاضران و تماشاگران تلویزیونی به نمایش درآمد.

تازه ترین فیلم از سری فیلم های «شفق» با 5 جایزه در رده بندی های مختلف، برنده اصلی مراسم اهدای جوایز سینمایی «ام تی وی» بود و سه ستاره اصلی این فیلم «رابرت پاتیسون»، «تیلور لانتر» و «کرستین استوارت» فرصتی یافتند تا بین فریاد شعف و شادی و تشویق های پرسروصدای حاضران و دوستداران خود و دریافت جایزه «ام تی وی» روی صحنه، کمی هم درباره آخرین بخش از این فیلم محبوب نوجوانان صحبت کرده و بخش هایی از آن که به نام «دم صبح – بخش اول» در ماه نوامبر آینده بر روی پرده سینماها خواهد آمد را به نمایش بگذارند.

ضمن این توضیحات، به حاضران گفته شد که در آخرین بخش از فیلم های «شفق» می توانند منتظر وقایع هیجان انگیزی از جمله ازدواج دو قهرمان اصلی فیلم «بلا سوآن» (با بازی استوارت) و خون آشام «ادوارد کولن» (با بازی پاتیسون) باشند. درضمن هواداران فیلم های «توآیلایت» (شفق ) بخش های دیگری از فیلم را تماشا کردند که در آن «جکوب» (با بازی لانتر) پس از دریافت دعوتنامه ازدواج عشق زندگی اش «بلا» با «ادوارد»، با خشم آن را به گوشه ای پرت می کند و پیراهنش را درمی آورد و به گروه گرگ های خون آشام می پیوندد!

پاتیسون بازیگر نقش ادوارد هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر، با بوسیدن هم بازی خود «لانتر» روی صحنه، غوغایی بپا کرد وبیش از هرزمان دیگری درمرکز توجه قرارگرفت. اودر ضمن توانست جایزه بهترین بوسه و بهترین جنگ تن به تن سینمایی را هم دریافت کند.

با توجه به این همه محبوبیت، به نظر می رسد که جایزه «ذرت طلائی» که به شکل لیوان بزرگی پراز ذرت بوداده - به شکل تنقلاتی که در سینماهای آمریکا رواج دارد- سال آینده نیزبه «پاتیسون» اهدا خواهد شد که درحال حاضر پرطرفدارترین بازیگرجوان سینما دربین نوجوانان آمریکایی محسوب می شود.

فیلم های «هری پاتر» هم یکی از برندگان همیشگی تاریخ اهدای جوایز سینمایی «ام تی وی» بوده اند.تام فلتون که در فیلم های «پاتر» نقش «دارکو مالفوی» را بازی می کند در مراسم روز یکشنبه جایزه «بهترین شخصیت بدجنس یک فیلم» را برای ایفای نقش در فیلم دوبخشی «هری پاتر و گودال مرگ- ١» از آن خود ساخت. این بازیگر که سال گذشته نیز به همین جایزه دست یافت هنگام دریافت جایزه خود گفت: «چه عالی...این جایزه خیلی قشنگه و برای دستشویی طبقه پائین خونمون جون میده! مرسی!»

«هرمیون گرنجر» یکی از شخصیت های اصلی فیلم های هری پاتر(با بازی اما واتسون) هم یکی دیگر از چهره های سرشناس مراسم شب گذشته در هالیوود بود که بخش هایی از قسمت دوم گودال مرگ ٢ که قرار است آخرین فیلم از سری «هری پاتر» باشد را برای تماشاگران پخش کرد. این فیلم که در ماه جولای ٢٠١٢ بر روی پرده سینما خواهد آمد، اوج نبردهای میان «هری پاتر» و و «والدمورت» را به نمایش خواهد گذاشت.

استیون اسپیلبرگ و «جی جی آبرامز» هم هریک فیلم هایی ساخته اند که در طول سال ها توانسته است جایزه سینمایی «ام تی وی» یا محبوبیت درمیان تماشاگران جوان سینما را به دست آورد. این بار این دو فیلمساز سرشناس در فیلم «سوپر ٨» با هم همکاری کرده اند و نتیجه آن هم یک بار دیگربا توجه شدید تماشاگران همراه بوده است.

فیلم «سوپر ٨» درباره یک گروه فیلمساز نوجوان است که با دوربین های خود به طور اتفاقی از واقعه مشکوک تصادف یک قطار مسافربری فیلمبرداری می کنند.

اسپیلبرگ، تهیه کننده فیلم، آبرامز، کارگردان آن و بازیگران جوان فیلم «ال فنینگ» و «جوئل کورتنی» روی صحنه آمدند تا توضیحاتی درباره این فیلم که تا چند روز دیگر برروی پرده سینماهای آمریکا خواهد آمد به تماشاگران حاضر درمراسم «ام تی وی» بدهند.

جاستین تیمبرلیک که از پس از بازی درفیلم «شبکه اجتماعی» بیش از همیشه مورد توجه فیلمسازان است در فیلم تازه ای با «میلا کونیس» (یکی از بازیگران اصلی فیلم قوی سیاه) ظاهر می شود. این فیلم که «دوستان پرمنفعت» نام دارد در ماه جولای بر روی پرده سینماها خواهد آمد.

تیمبرلیک و میلا کونیس ضمن اهدای جایزه به برندگان، برای تبلیغات بیشتر در اطراف فیلم تازه خود، نقش یک عاشق و معشوق را روی صحنه جوایز «ام تی وی » بازی می کردند که نمی توانستند از نوازش یکدیگر دست بکشند.

«جیسون سودکیس» مجری برنامه جوایز سینمایی «ام تی وی» نیز در یک کمدی تازه به نام «رئیس های بد» بازی کرده است که در تابستان امسال به روی پرده سینماها خواهد آمد. ستارگان فیلم «معلم بد»، کمرون دیاز و جیسون سیگل از اهدا کنندگان جوایز«ذرت بوداده» بودند. هم چنین بازیگران فیلم تازه «سی دقیقه یا کم تر» ازجمله بازیگر ایرانی تبار این فیلم «عزیز انصاری» که با موی بافته و اونیفورم کاراته ، خود را به شکل «جیدن اسمیت» (بچه کاراته باز) درآورده بود نیز برای تبلیغ فیلم تازه خود که در تابستان امسال اکران خواهد شد به روی صحنه مراسم اهدای جوایز سینمایی ام تی وی آمدند.

آماندا پیتز، یکی از پرطرفدارترین ستارگان روز هالیوود، ضمن ورود به سالن محل اجرای مراسم گفت:«من بی صبرانه منتظر فیلم های تابستان امسال هستم..به خصوص X-Men 2 و ترانسفورمر ٣!» اما او تنها نیست، اغلب هواداران جوان فیلم های سینمایی هالیوود منتظر این دوفیلم به اضافه تازه ترین فیلم از سری فیلم های خون آشامی «توآیلایت» هستند.




iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ