جمعه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۰

انتشار زندگی نامه راب لو، ستاره ای که خاطراتش را تنها با دوستانش تقسیم می کند


انتشار زندگی نامه راب لو، ستاره ای که خاطراتش را تنها با دوستانش تقسیم می کند
http://www.voanews.com/persian/news/arts/Roblowbook-2011-6-2-123028048.html

«راب لو» بازیگرجنجالی هالیوود اخیرا با نوشتن و انتشارزندگی نامه خود به نام «داستان هایی که فقط به دوستانم می گویم» برای نخستین بار از فراز و نشیب هایی که درطول سال ها زندگی او را شکل داده پرده برمی دارد.

این ستاره سینما ضمن بازگشت به دوره های مختلف زندگی هنری خود و افرادی که در این مسیر ملاقات کرده است، از دوران آغاز کارحرفه ای وبه شهرت رسیدنش به عنوان یک بازیگر نوجوان، و درباره افراط گری هایش در اوج دوران معروفیت و محبوبیت در سال های دهه ٨٠ میلادی و جستجو به دنبال خانواده و ترک الکل گفته است.

راب لو می گوید:«این کتاب نه تنها یک روایت صادقانه و جلا نخورده از زندگی منه بلکه درمورد افراد و شخصیت های بی نطیری است که من در طول سال ها شانس آشنایی و کارکردن باهاشون رو داشتم. بعضی از چهره های به یاد موندنی قرن بیستم، از کری گرانت گرفته تا اندی وارهال. همشون توی کتابم هستن. آدم هایی که دوستی و حشرونشر با اونها تا همین امروز هم توی زندگیم تاثیر گذاشته. خیلی چیزهای دیگه هم توی این کتاب هست که خیلی جالبه.»

سرگذشت راب لو، داستان زندگی او را از دوران کودکی و زمانی که به همراه خانواده خود از ایالت «اوهایو» به شهر ساحلی «ملیبو» در شمال لس آنجلس نقل مکان کرد روایت می کند و تا زمانی که «لو» شوی تلویزیونی «وست وینگ» را ترک کرد ادامه پیدا می کند:«یک کمی از زندگی کنونی ام هم توشه ولی نه زیاد. یعنی اونارو گذاشته ام واسه بعد. من حافظه خیلی خوبی دارم. البته سعی کردم که در طول سال ها وقایع روزانه مو یادداشت کنم ولی زیاد توی این مسئله زیاد پشتکار ندارم. پنج روز می نویسم بعدش یک سال هیچی نمی نویسم. دوباره پنج روز می نویسم ..اما حافظه ام خوبه و جزئیات همه چیز هنوزیادمه.»

راب لو از سال ١٩٩٩ تا سال ٢٠٠٣ ستاره اصلی نمایش تلویزیونی «وست وینگ» بود و به خاطر ایفای نقش «سام سیبورن» و کار کردن در کنار مارتین شین، بازیگر پیشکسوت سینما، یک جایزه امی تلویزیونی دریافت کرد و دوبارهم نامزد دریافت جایزه «گوی طلایی» شد.

راب لو می گوید این شو را ترک کرد چون احساس می کرد به او احترام نمی گذارند چرا که دیگر شخصیت های اصلی فیلم اضافه حقوق گرفتند اما دستمزد او تغییرنکرد:«دلیل اصلی اش پول بود اما واقعا مسئله یک چیزی ورای مادیات بود. برای من حد و مرز احترام در تمام زمینه ها اهمیت دارد از جمله پول. من دو تا پسر دارم که الان نوجوونن. یادمه او موقع به پسرهام نگاه می کردم و به خودم می گفتم: چطور من می تونم دو فرزندم رو بزرگ کنم و بهشون یادبدم که برای خودشون احترام قائل باشن و حد و مرز خودشونو بدونن و برای گرفتن حقوق خودشون بجنگند اگر من خودم حاضر نیستم این کار رو بکنم؟ حتی اگه لازم باشه، اون چیزی که از بیرون عالی به نظر می رسه ولی در درون با تو یه جور دیگه برخورد میکنه رو ترک کنی. اونجا بود که متوجه شدم که باید شجاعت اینو داشته باشم و به این صورت فصل دیگه ای از زندگیمو آغاز کردم و الان که به گذشته نگاه می کنم، بجز خاطرات خوب از اون شو چیز دیگه ای به یاد ندارم.»

راب لو در مورد موفقیت های اولیه خود در صحنه تلویزیون آمریکا می گوید همان شوهای کوچک تلویزیونی باعث شد که او بتواند اولین نقش سینمایی خود را در ١٨ سالگی بازی کند. شرکت درفیلم «آوتسایدر»Outsider ساخته فرانسیس فورد کاپولا و بعدهم با بازی در دو فیلم «آتش سنت المو» St. Elemo's Fire و «درباره دیشب» About Last Night در ٢٠ سالگی توانست به عضویت گروه نمادین ستارگان جوانی که در دهه هشتاد میلادی به «برت پک»معروف شده بودند دربیاید.

راب لو ستاره سینما و نماد جاذبه جنسی در دوران جوانی، از شایعات، تهمت ها و انتقاد های نشریات و رسانه ها هم به دور نبوده است. مسئله ای که خود او نیز آن را تائید می کند.

این بازیگر ٤٧ ساله، اخیراً نقش موفقیت آمیزی در شویِ تلویزیونیِ Brothers & Sisters داشت ودرحال حاضر هم در سریال تلویزیونی «کلیفرنیاکِیشِن» و سریال کمدی « Parks & Recreation» بازی می کند.

کتابِ Stories I Only Tell My Friends به قلم راب لو هفته گذشته در بریتانیا منتشر شد.




iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ