پنجشنبه، آبان ۱۹، ۱۳۹۰

«ادی مورفی» از نقش مجری برنامه اسکار استعفا داد


«ادی مورفی» از نقش مجری برنامه اسکار استعفا داد
http://www.voanews.com/persian/news/arts/Eddimurphy-2011-11-9-133565748.html


کم تر از ٢٤ ساعت پس از آن که «برت رتنر» از مقام تهیه کننده برنامه پخش تلویزیونی اسکار استعفا داد، «ادی مورفی» کمدین و بازیگری که قرار بود نقش مجری مراسم اهدای جوایز اسکار را برعهده داشته باشد نیز اعلام کرد در این برنامه شرکت نخواهد کرد.

دربیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد «ادی مرفی» گفته است:«قبل از هرچیز باید بگویم که من کاملا از تصمیم برگزار کنندگان مراسم اهدای جوایز اسکار در رابطه با تغییر تهیه کننده این برنامه ودلایل مربوط به آن حمایت می کنم. من بی صبرانه منتظر بودم تا بتوانم در برنامه امسال جوایز اسکار شرکت کنم. برنامه ای ویژه که تیم نویسندگان و تهیه کنندگان درنظر داشتند و کار تهیه آن تازه آغاز شده بود. با این همه مطمئن هستم که تیم تازه تهیه کنندگان و مجریان این برنامه می توانند به همان اندازه موثر بوده و به همان اندازه موفق باشند.»

«تام شراک»، رئیس آکادمی علوم و هنرهای تصویری در ادامه این بیانیه گفت: «ما شرایط «ادی» را در این قضیه و احساس او را نسبت به از دست دادن همکاری تهیه کننده مورد نظرش «برت رتنر» درک می کنیم و آرزوی موفقیت او را داریم.»

«ادی مورفی» اخیر در فیلم تازه « برت رتنر» به نام « تاور هایست» Tower Heist بازی کرده است که هم اکنون در سینماهای آمریکا در حال نمایش است.

تام شراک و تیم همکاران او در «آکادمی» از جمله رئیس تازه آن «داون هادسن» درحال حاضر در صددند تا مجری تازه ای برای اجرای مراسم اسکار پیدا کرده و درعین حال تهیه کننده دیگری را جانشین «برت رتنر» کنند.

رتنر روز سه شنبه به خاطر ادای کلماتی مستهجن علیه همجنسگرایان، علیرغم معذرت خواهی مجبور به استعفا از نقش خود به عنوان تهیه کننده برنامه تلویزیونی پخش جوایز اسکار شد. این جوایز قرار است در روز ٢٦ فوریه ٢٠١٢ درهالیوود برگزار شود.


iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ