سه‌شنبه، آبان ۱۷، ۱۳۹۰

اهدای جوایز «ام تی وی» یا مراسم تجلیل از لیدی گاگا و جاستین بیبر؟


اهدای جوایز «ام تی وی» یا مراسم تجلیل از لیدی گاگا و جاستین بیبر؟
http://www.voanews.com/persian/news/arts/MTV-2011-11-8-133465388.html

مراسم اهدای جوایز «ام تی وی» MTV اروپا، به مراسمی برای تجلیل از لیدی گاگا و جاستن بیبر تبدیل شد. این مراسم یکشنبه شب در شهر بلفاست در ایرلند شمالی برگزار شد. این اولین باری بود که بلفاست میزبان مراسم جوایز «ام تی وی» اروپا می شد.

لیدی گاگا، خواننده آمریکایی موسیقی پاپ موفق شد توجه شرکت کنندگان را در طول مراسم اهدای جوایز «ام تی وی» به خود جلب کند و علاوه برآن به چهار جایزه در رده بندی های مختلف نیز دست پیدا کند.

این خواننده نیویورکی ٢٥ ساله جوایز بهترین خواننده زن، محبوب ترین خواننده و بهترین ترانه و ویدیو را برای آهنگ "Born this way" دریافت کرد. تجلیل از این ترانه «لیدی گاگا» را به شدت احساساتی و متاثر کرد و او را به گریه واداشت. او از «هیولاهای کوچک خود»، اصطلاحی که برای توصیف طرفدارانش به کار می برد تشکر کرد و گفت موقع نوشتن “Born this way” می دانست که این یک ترانه خاصی خواهد بود.

لیدی گاگا ضمن دریافت جایزه خود گفت:«این مهمترین آهنگیه که تا حال نوشتم و مهمترین آلبوممه و این لحظه هم مهمترین لحظه ایه که تو زندگیم داشتم.»

لیدی گاگا طی مراسم اهدای جوایز «ام تی وی» اروپا مطابق معمول چند بار لباس خود را عوض کرد و ترانه های خود را به سبکی ِمتفاوت و غیرقابل پیش بینی ویژه خود اجرا کرد.

یکی دیگر از هنرمندانی که موفق به دریافت چند جایزه در این مراسم شد، جاستن بیبر، خواننده نوجوان کانادایی است که جایزه بهترین خواننده مرد و بهترین خواننده پاپ سال را دریافت کرد.سلنا گومز خواننده و دوست دختر جاستن بیبر هم مجری این برنامه بود.

کیتی پری جایزه بهترین اجرای زنده را از آن خود ساخت. برونو مارس، خواننده و ترانه سرای آمریکایی نیز جایزه بهترین خواننده جدید و تازه نفس را دریافت کرد.

اما یکی از مهمترین جوایز این شب، جایزه "ستاره جهانی"بود که به گروه قدیمی«کوئین» Queen تعلق گرفت. « برایان می» از اعضای این گروه، ضمن دریافت این جایزه، از این که این مراسم در شهر بلفاست در ایرلند شمالی، مکانی که در گذشته صحنه خشونت بار برخورد کاتولیک ها و پروتستان ها بوده است برگزار می شود ابراز خشنودی کرد:«بلفاست بلاخره داره زیبایی خودش رو نشون می دهد و الگویی ِاست برای جهان که چطور می شه به دنبال مصیبت و اندوه به حقیقت و صلح رسید.»

مراسم جوایز ام-تی-وی با اجرای دو ترانه معروف گروه کویین we will rock you و we are champions به پایان رسید.


iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ