پنجشنبه، آبان ۲۶، ۱۳۹۰

آغاز نمایش تازه ترین نسخه از مجموعه فیلم های «گرگ و میش»


آغاز نمایش تازه ترین نسخه از مجموعه فیلم های «گرگ و میش»
http://www.voanews.com/persian/news/arts/Twilight-2011-11-16-133970248.html

مجموعه فیلمهای توآلایت سِگا Twilight Saga یا «حماسه گرگ و میش »در چند سال اخیر توانسته است در سراسر جهان به خصوص در بین نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار شود. این سری فیلم ها بر اساس رمان تخیلی و عاشقانه چهار جلدی به قلم استفانی مِیِر Stephanie Meyer نوسینده آمریکایی ساخته شده است. بخش آخر این کتاب با عنوان Breaking Dawn یا «سپیده دم» در دو بخش تهیه شده که مراسم فرش قرمز نخستین اکران بخش اول آن دوشنبه شب در لس آنجلس برگزار شد.

در مراسم فرش قرمزاین رویداد هالیوودی، بازیگران اصلی فیلم، رابرت پَتینسون، کریستِن استوآرت و تِیلِر لاتنِر نیز حضور داشتند.



در شب نخستین اکران جهانیِ فیلم «حماسه گرگ و میش، سپیده دم- بخش اول»، بازیگران پرطرفدار این فیلم مورد استقبال گرم دوستدارانشان قرار گرفتند. برخی از جمعیتی که درمحوطه سینما و در اطراف فرش قرمزحضور داشتند، از چند روز پیش در اطراف محل نمایش فیلم اردو زده بودند و بی صبرانه در انتظار این رویداد سینمایی و تماشای بازیگران مورد علاقه خود از نزدیک بوده اند.

اولین فیلم از سری فیلم های پر طرفدار «توآیلایت »در سال ٢٠٠٨ بر روی پرده سینماها رفت و امسال در چهارمین فیلم از این سری شخصیت های اصلی آن «بِلاّ سوآن» با بازی کریستِن استوآرت و«ادوارد کالِن »با بازی رابرت پَتینسون با یکدیگر ازدواج می کنند.

پَتینسون در مورد دستپاچه بودن کریستن استوارت هنگام فیلمبرداری از صحنه عروسی که دوستدارن فیلم مدتها منتظر دیدن آن بوده اند می گوید:«قیافه اش فوق العاده شده بود. صحنه شیرینی بود. خودکریستن از فیلمبرداری این صحنه وحشت داشت. اما یقین دارم برای بقیه این یکی از دوست داشتنی ترین صحنه های فیلم باشه. درضمن پیراهن عروسیشم خیلی زیبا بود.»

رولاینا هِرِرا، طراح سرشناس مد، لباس عروسی بلا را در این فیلم طراحی کرده است. هِرِرا از عوامل الهام بخش به او در طراحی این پیراهن ساتنِ تور دار می گوید:«یه کمی از خود داستان فیلم الهام گرفتم. اون چیزهایی که توی کتاب توضیح داده بود، در مورد لحظه جادوییِ عروسی و شخصیت بلاّ، که برای طرح لباس عروسی خیلی مهمه. بلاّ دختر خیلی ساده و بی گناهیه که به عشق اول و واقعی باور داره. داستان عاشقانه اما در عین حال تخیلی و پر از معماست. من تمام اینارو موقع طراحی در نظر گرفتم.»

برای استوارت نیز فیلمبرداری از صحنهء عروسی بخش مهمی بود. او می گوید:«فوق العاده بود. فکر کنم این قسمتو بیشتر از بقیه قسمت های این مجموعه یادم بمونه. برای مثال هیچوقت نخواستم بازی هایی رو که توش اختلالای عصبی و کارای عجیب بود یادم بمونه. ولی دلم می خواست تجربه و عقد ازدواج در کلیسا یادم بمونه. یه احساس تشریفاتیِ عجیبی بهم دست داده بود. بی نظیر بود. به غیر از یک فیلم دیگر و فعالیت های تبلیغاتی آن، این در واقع پایان کار گروه توآیلایت است.»

دو بخش آخر از این مجموعه پنج قسمتی هم زمان ودر مدت ده ماه فیلمبرداری شده است.

بخش اول بریکینگ دان از این آخرهفته در آمریکا اکران می شود و بخش دوم آنِ در ماه نوامبر سال ٢٠١٢ یعنی درست یکسال بعد بر روی پرده سینما ها خواهد آمد


iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ