دوشنبه، آبان ۳۰، ۱۳۹۰

انتشار آلبوم ترانه های عاشقانه برلوسکونی!


انتشار آلبوم ترانه های عاشقانه برلوسکونی!
http://www.voanews.com/persian/news/arts/Berlusconi-2011-11-21-134249143.html

«سیلویو برلوسکونی»، نخست وزیر پیشین ایتالیا، روز ٢٢ نوامبر آلبومی شامل ترانه های عاشقانه از نواحی«ناپل» را با همکاری خواننده ای به نام «ماریانوآپیچلی» منتشر خواهد ساخت.

این سیاستمدارپیشین که در گذشته از راه اداره کشتی های بزرگ تفریحی ثروت عظیمی نیز بهم زده است به نظر می رسد با استعفا ازسمت نخست وزیری ایتالیا در صدد است تا حرفه تازه ای را ،این بار در صحنه موسیقی پیش بگیرد.

بنا برگزارش خبرگزاری ایتالیا، «انسا»، سی دی تازه «برلوسکونی» که Ill Vero Amore یا «عشق حقیقی» نام دارد شامل ترانه هایی است که توسط برلوسکونی نوشته شده و «آپیچلی» آن ها را اجرا کرده است.

البته این چهارمین آلبومی است که به طور مشترک توسط این دو منتشر می شود. بنا برگزارش نشریه بریتانیایی «گاردین» این زوج هنری پیش از این ها، یک بار هم در ویلای برلوسکونی در «ساردینیا» برای مهمانان سرشناسی چون «پرزیدنت جورج دبلیو بوش» و نخست وزیرپیشین انگلستان، «تونی بلر» برنامه های زنده ای اجرا کرده اند.

آلبوم تاره «عشق حقیقی» قرار بود که درماه سپتامبر گذشته منتشر شود اما به نظر می رسد که طبق دستور «برلوسکونی» این واقعه به تاخیر افتاد تا او بتواند ایتالیا را از ورشکستگی نجات بدهد.

اما «آپیچلی» خواننده ترانه های عاشقانه «برلوسکونی» دراین مورد به «انسا» گفته است: «این مسئله به هیچوجه حقیقت ندارد. کار من هیچ ارتباطی با سیاست و سیاست بازی ندارد. من از اینکه دوست «سیلویو برلوسکونی» هستم به خودم می بالم. اما در این دوستی و همکاری هنری کسی که حرف اول را می زند و دستور می دهد من هستم. رئیس من هستم. یعنی این خواننده است که تصمیم می گیرد و نه ترانه سرا. من این سی دی را تهیه کرده ام و من تصمیم می گیرم چه موقع آن را منتشر کنم.»

برلوسکونی ٧٥ ساله، که در طول ١٧ سال گذشته بارها بخاطرانجام اعمال جنجال برانگیز غیراخلاقی و فساد در دستگاه های دولتی مورد نکوهش قرار گرفته بود شنبه گذشته از شغل خود استعفا داد تا جا را برای «ماریو مونتی» یک شخصیت اقتصادی سرشناس در اروپا و بانکدار پیشین بازکند.

برلوسکونی پیش از این به خبرگزاری های مختلف گفته بود که دوست دارد شب ها را با سرودن اشعار عاشقانه به صبح برساند.


iran#

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ