شنبه، دی ۲۶، ۱۳۹۴

حشمت طبرزدی: کاندیداهای همبستگی،تایید صلاحیت شدند

حشمت طبرزدی: کاندیداهای همبستگی،تایید صلاحیت شدند
http://iranscope.blogspot.com/2016/01/blog-post_16.html
 
هم میهنان گرامی.
همان گونه که بارها و بارها تاکید داشتیم، کاندیداهای همبستگی در فرمانداری های کشور ثبت نام کردند اما نه برای گرفتن تایید از هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت شورای نگهبان، که اقدامات قانون شکنانه و غیر دموکراتیک انها حتا فریاد پایه گذاران حکومت مثل هاشمی رفسنجانی ،خاتمی و سایر ارکان حکومت اسلامی را بلند کرده است.
بلکه مطابق با عرف بین الملل، هر کاندیدایی که بتواند حمایت یک ده هزارم از رای دهندگان حوزه انتخابیه ی خود را کسب کند،تایید صلاحیت شده و قادر است در رقابت های انتخاباتی شرکت کند. این میزان از رای در تهران 500 تن بوده و بنا به گزارش های رسیده ،تا کنون 5 تن از کاندیداهای همبستگی، مطابق همین قاعده، تعیین صلاحیت شده و رای حمایتی 2500 تن از شهروندان تهرانی را کسب کرده اند.
اخبار تکمیلی در مورد سایر کاندیداهای همبستگی را به مرور تقدیم خواهیم کرد.
بنابر این، ایرانیان عزیز از هر عقیده، مذهب،قومیت،جنسیت و طبقه ی اجتماعی و باورمند به اعلامیه ی جهانی حقوق بشر و طرفدار دست های پاک و مخالف با فساد عظیم حاکم،می توانند رای خود به کاندیداهای همبستگی را در صندوق های موازی با صندوق های رسمی، که به صورت غیر قانونی، از سوی رژیم به اشغال در امده ،بریزند و این رای گیری ازاد و دموکراتیک و به دور از نظارت استصوابی و بلکه برای به چالش کشیدن تیغ ضد قانونی استصوابی و رد صلاحیت های ستمگرانه و بسیار گسترده است.

حشمت اله طبرزدی-سخنگوی همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران
26 دیماه 1394 خورشیدی.



منبع:
اینترنت



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ