پنجشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۴

حشمت طبرزدی: تسلیم پذیری در برابر ستم را تئوریزه نکنید!!

حشمت طبرزدی: تسلیم پذیری در برابر ستم را تئوریزه نکنید!!
http://iranscope.blogspot.com/2016/01/blog-post_80.html

هدف اصلی انقلاب شکست خورده و به انحراف کشیده شده ی بهمن 57، پذیرش رای ازاد مردم در تعیین سرنوشت خود بود.
اما ا وف بر ما باد که ان روز که خمینی ، رفراندوم را به گزینه ی،، اری یا نه به جمهوری اسلامی ،، محدود کرد و بسیاری از گروهها از جمله مهندس مهدی بازرگان، گزینه های دیگری را نیز پیشنهاد دادند و خمینی،تاکید کرد:جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد"ما با رضایت کامل به ان تن دادیم.
ان روز که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری، مسعود رجوی کاندیدا شد اما خمینی، اعلام کرد :انهایی که به قانون اساسی رای ندادند، حق کاندیدا شدن ندارند" و ما از روی رضایت،به این خواسته تن دادیم باید منتظر می بودیم که به امروز گرفتار شویم.
اری این دیکتاتوری از همان ابتدا پایه ریزی شد و ما، یعنی اکثریت مطیع بی چون و چرا اما راضی، به ان تن دادیم تا، رای ازاد مردم،تنها معیار برای چرخش ازاد قدرت و تعیین سرنوشت نباشد.
اینک و 37 سال پس از ان فاجعه ی دیکتاتوری و تسلیم پذیری اما ،کار به جایی رسیده است که شورای نگهبان با حمایت اشکار و نهان شخص خامنه ای همه ،از جمله فرزند خمینی را قلع و قمع می کند، اما صدا از هیچ کس در نمی اید.
در قرن 21 و در برابر چشم همه ی ملل جهان، 6 نفر به خود حق می دهند از بین 13000 کاندیدا برای مجلس شورا و مجلس خبرگان،، تعدادی را دستچین کرده و بیش از 9000نفر را قلع و قمع کنند و با پرویی تمام ،از مردم بخواهند به دست چین شده ها رای داده و حتا معاون دادستان با وقاحت هر چه تمام تر اعلام کند ؛ افرادی که کاندیدا شده و برای شورای نگهبان هزینه تراشیده اند، تحت تعقیب قرار می گیرند " اما باز، صدای کسی در نمی اید. برای این که طی 37 سال این ستم، توسط بانیان قدرت و خمینیزم حاکم تئوریزه شده و جامعه را مسخ و بی هویت کرده اند.
برای این که خط امامی های دیروز و اصلاح طلب های امروز، همین ستم را با عناوینی چون؛انتخاب بین بد و بدتر" تئوریزه کرده و ستم پذیری خود را توجیه سیاسی می کنند.
در حالی که حد اقل می توانستند به مردم بگویند که در برابر این ستم اشکار، مقاومت کنید و به کاندیداهایی رای بدهید که خود به انها اعتماد دارید و نه انها که شورای نگهبان دستچین کرده و خواهان انتخابات ازاد شوید.
اری هم میهن عزیز! بیایید تصمیم بگیریم، بیش از این بی تفاوت نبوده و در برابر ستم حاکم، تسلیم نباشیم.
من و یارانم در همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران،،در مخالفت با این ستم اشکار، کاندیدا شدیم و علی رغم این که ،حکومت کاندیداتوری ما را به رسمیت نشناخت و خامنه ای اعلام کرد؛ مخالفین حق رفتن به مجلس را ندارند-انگار مجلس ارث پدری ایشان است!؟- اما اعلام کرده ایم که ما هستیم، چون مردم خواسته اند که باشیم.
هم میهن گرامی ام، از شما دعوت می کنیم که رای خود را به ما مخالفین خامنه ای و دستگاه ستمگر حاکم بدهید.
در صندوق ازاد یا هر جایی که ممکن است به مخالفین ستمگران رای بدهید.
مطابق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر، حکومت می بایست به شرایط انتخابات ازاد تن بدهد. کاندیدا ها می بایست از سوی مردم تعیین صلاحیت شوند.
نمایندگان احزاب مستقل از قدرت حاکم به همراه نماینده ی دولت باید انتخابات را برگزار کنند و حکومت حق ندارد در هیچ مرحله از انتخابات ،دخالت کند.
حکومت حق دستبرد به صندوق ها و تقلب را ندارد و می بایست ،ارای مردم توسط نمایندگان واقعی انها جمع اوری ،حفظ و اعلام گردد.
اری این ها شرایط انتخابات ازاد است و ما بر این شرایط به عنوان الگوی انتخابات ازاد و دموکراتیک تاکید داریم و از شما مردم ایران انتظار داریم رای خود را به چنین کسانی بدهید و نه دست چین شده های شورای نگهبان .
کسانی که خود را اصلاح طلب می نامند به جای تسلیم پذیری در برابر انتصابات حکومتی و توجیه گری این فساد و ستمگری مبنی بر این که چاره ای نداریم تا بد ها را انتخاب کنیم که مبادا بدتر ها به مجلس بروند، عملا شرایط انتخابات ازاد را بیان کرده و برای اجرای ان مقاومت نمایند. در غیر اینصورت، چه تفاوتی بین انها با اقتدارگرایان وجود دارد؟
 
منبع:



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ