یکشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۹۴

حشمت طبرزدی: فردا شورای نگهبان،بار دیگر قلع و قمع خواهد کرد؟

حشمت طبرزدی: فردا شورای نگهبان،بار دیگر قلع و قمع خواهد کرد؟
http://iranscope.blogspot.com/2016/01/blog-post_25.html

فردا 5 بهمن ماه قرار است شورای نگهبان اسامی کسانی که با افکار و عملکرد جناح تمامیت خواه حاکم، مخالف اند را از لیست کاندیدا ها ی مجلس خبرگان رهبری خط بزند تا همچنان لیست بیش از 8000 تن از قلع و قمع شده های مجلس شورا،دراز تر شود!
در بین این حذف شده های بسیار، اما نام یک نفر بسیار مسئله ساز خواهد شد. او حسن خمینی نوه ایت اله خمینی و یکی از مجتهدین ثبت نام کننده برای خبرگان رهبری است. خبرگان رهبری اما مجلسی است انحصاری برای فقها ,که پاسدار تئو کراسی-حکومت دینی روحانیان- هستند.
حسن خمینی از یک سو به پشتوانه ی پدر بزرگ،خاندان خمینی ،خط امامی ها و بسیاری از فقها که اورا مجتهد دانسته و حتا چون هاشمی رفسنجانی،برایش جایگاه رهبری در نظر دارند،از قدرت بالایی در الیگارشی قدرت برخوردار است و از دیگر سو به شدت مورد تنفر جناح تمامیت خواه حاکم و دلواپسان قدرت از جمله برخی اعضای شورای نگهبان است که اتفاقا از میان امام زادهها و اقازادهها، نه حسن که مجتبا خامنه ای را شایسته رهبری می دانند.
بنابر این، فردا روز مواجهه ی این دو جریان قدرتمند است .
اگر نام حسن اعلام شود،این جناح تمامیت خواه حاکم است که با شوک روبرو می شود. اگر نام او اعلام نشود،این بیت و خط و رهروان خمینی هستند که دچار شوک مجدد می شوند.و البته بعید است شورای نگهبان دوست داشته باشد، یاران و حامیان خود را دچار شوک نماید.
در هر حال فردا روز سرنوشت سازی برای رژیم اسلامی به ویژه دوجناح رودر رو خواهد بود.صندوق ازاد البته، مردم را تنها مرجع برای تایید صلاحیت کاندیدا ها می داند و از انان دعوت کرده است که با اخذ 500 رای از حوزه ی انتخابیه ی خود، وارد رقابت های انتخاباتی شده و شورای نگهبان و سایر نهاد های حکومتی مداخله جو در امر انتخابات ازاد و دموکراتیک را خلع ید نمایند.

http://www.rayazad.com
 



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ