دوشنبه، دی ۱۴، ۱۳۹۴

شادی امین در سوگ مادر بهکیش

https://goo.gl/ET6tMU
شادی امین در سوگ مادر بهکیش
http://iranscope.blogspot.com/2016/01/blog-post_6.html


مادر امروز بذری شد به خاک افتاده تا فردا سر بر آرد... تا باز شکوفه برآرد
آرام ….آی …… مادرم آرام
بگذار تا سپیده برآید
*******************************************************
امروز مادر بهکیش بر شانه هایی با غم و درد آشنا، به سوی خانه ابدیش حمل شد و توسط دهها مادر داغدار دیگر به او ادای احترام شد. حضور وسیع مادران دیگر و همراهان خانواده بهکیش، نیروهای امنیتی را آشفته کرده. عده اى نيز هنگام خواندن سرود آفتابکاران، از حاضرین می خواستند که قرآن بخوانند.
مادر بهکیش در کنار یک قبر مشخص از خانواده بهکیش یعنی قبر محسن که در اردیبهشت 1364 اعدام شد، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد تا فراموش نکنیم و پیگیر عدالت برای این عزیزان و همه جانباخته گان نزدیک به چهار دهه جنایت بی وقفه در ایران باشیم.
***
پ.ن. چشمان مادر برای من سرچشمه زندگی، خشم و امید بود. اصلا نمی تونم به چشماش نگاه کنم و گریه نکنم. دلم نمی خواد اون چشمها رو برای همیشه در خواب تصور کنم. چشمان جستجو گر مادر برای من هنوز حضور دارند. به عکسش در قفسه کتابم و در اتاقم نگاه که میکنم، نمی توانم به این همه جنایت بی تفاوت بمانم.
چشمان مادر در روزهای سخت زندگی ام برای من موتور محرکه بوده اند. بدون اینکه یکبار دیده باشم این چشمان را.
مادر قهرمان من است. مادر به تو نگاه می کند تا بدانی سکوت جایز نیست. مادر ما را به شرم در مقابل سکوت و نخوت دعوت می کند. مادر چشمان عجیبی دارد. پر از مهر و کین توامان.
چشم صبور یاران
دیریست
در پرده های اشک نشسته است
دیریست
قلب عشق در گوشه های بند
شکسته است
چندان ز تنگنای قفس
خواندیم
که از پاره های زخم
گلو بسته است
ای دست انقلاب
مشت درشت مردم
گل مشت آفتاب
با کشورم چه رفته است

منبع:



----------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ