چهارشنبه، آذر ۱۷، ۱۳۸۹

فیروزه خطیبی-پخش موزیک ویدیوی تازه و هرگز دیده نشده ای از مایکل جکسون


پخش موزیک ویدیوی تازه و هرگز دیده نشده ای از مایکل جکسون
فیروزه خطیبی
http://www.voanews.com/persian/news/arts/JacksonNews-2010-12-7-111508929.html

بنا برگزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، موزیک ویدیوی تازه ای از مایکل جکسون هم زمان با انتشار آلبوم جدید این خواننده فقید روی اینترنت به نمایش گذاشته خواهد شد.

در اعلامیه ای که از سوی «جان برانکا» مسئول رسیدگی به آثارو متعلقات مایکل جکسون پس از درگذشت او منتشر شده است، این موزیک ویدیوی تازه که برای بررسی در اختیار خبرگزاری آسوشیتد پرس گذاشته شده روز پنج شنبه شب آینده در ساعت ١٢ نیمه شب به وقت شرق آمریکا روی وبسایت های مختلف از جمله «مایکل جکسون دات کام»MichaelJackson.com به معرض تماشای عموم گذاشته خواهد شد.

در این ویدیو مایکل جکسون، ترانه دوصدایی به نام «دستم را بگیر»Hold My Hand را با همکاری «ایکان» Acon اجرا کرده است . این ویدیو چند روز پیش از مرگ مایکل جکسون این ابرستاره موسیقی درسال ٢٠٠٩ ضبط شده است. این نخستین موزیک ویدیویی است که در رابطه با آلبوم تازه و سی دی ده آهنگی سلطان پاپ به نام «مایکل» که روز ١٤ دسامبر به بازار می آید پخش می شود.

این ویدیو که با شیوه هایپرکینتیک ساخته شده به طول چهار و نیم دقیقه مایکل جکسون را درحال اجرای یک کنسرت زنده نشان می دهد که در آن «ایکان» وجکسون ضمن رقص با یکدیگرهمخوانی کرده اند. بخش هایی از این ویدیو شامل صحنه هایی احساسی با حضور بچه ها، خانواده ها و سالمندان است که دست یکدیگر را گرفته اندو زنی در میان آن ها اشک می ریزد.

این ترانه با این جمله آغاز می شود:«زندگی همیشگی نیست…پس بگو منتظر چه هستی؟ بیا و دست هایم را بگیر.»

مایکل جکسون در دوران پس از مرگ زودرس خود توانست برای نخستین بار در فهرست ١٠٠ نفره مطرح ترین چهره های سرشناس جهان سال نشریه «فوربز» Forbes قرار بگیرد. او در یک سال گذشته بیش از هر ستاره دیگری (بجز اپرا وینفری) درمرکز توجه عموم بوده است. نام جکسون هم چنین درصدر دهمین فهرست سالیانه پرفروش ترین ستارگان درگذشته موسیقی قرار دارد که با بیش از ٢٧٥ میلیون دلار عواید فروش صفحه رکورد تازه ای از خود باقی گذاشته است. کل درآمدیک سال گذشته مایکل جکسون از فیلم پرفروش «همین است » This is It، آلبوم ها و یادمان های مایکل جکسون پس از مرگ از مجموع درآمد کل دو گروه موفق و زنده، «یوتو»U2 و «ای سی دی سی» ACDC بیشتر بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ