یکشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۹

هرانا؛ عدم پاسخگویی وزارت اطلاعات در خصوص بازداشت ابوالفضل طبرزدی


هرانا؛ عدم پاسخگویی وزارت اطلاعات در خصوص بازداشت ابوالفضل طبرزدی
http://www.hra-news.net/00/5753-1.html

خبرگزاری هرانا – ابوالفضل طبرزدی برادر زاده حشمت الله طبرزدی دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران، در ساعت 8 صبح امروز در پی یورش بیش از 8 تن از ماموران وزارت اطلاعات در شهر اهواز بازداشت و به بازداشتگاه نامعلومی منتقل شده است و پیگیری خانواده در طی 12 ساعت گذشته تا کنون بی ثمر بوده است.

بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرانا)، ماموران وزارت اطلاعات با بالا رفتن از دیوار منزل پدری ابوالفضل طبرزدی دانشجوی فارغ التحصیل رشته عمران دانشگاه آزاد اهواز ضمن تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی ایشان از جمله کیس کامپیوتر، لب تاب و ... وی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل نمودند.

در مشاجره لفظی مادر وی با ماموران به ایشان اعلام شد که جهت پیگیری وضعیت ایشان با شماره تلفن 113 تماس گرفته و با رسانه ها تماسی نداشته و تا 2 ساعت دیگر ایشان را آزاد خواهیم کرد.

برادر وی در گفتگو با گزارشگر هرانا ضمن تائید خبر بازداشت وی اعلام کرد پس از گذشت 2 ساعت و عدم آزادی ایشان با ستاد خبری وزارت اطلاعات تماس حاصل کرده و آنها نیز تائید کردند که ابوالفضل در نزد ایشان است و تا زمان پایان تحقیقات آزاد نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: ماموران وزارت اطلاعات در مراجعه به منزل پدری ایشان بدون ارائه حکم گفتند که این بازداشت با دستور دادستان اهواز صورت می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ