پنجشنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۹

اعضای خانواده نوری زاد و همسر تاج زاده بازداشت شدند


اعضای خانواده نوری زاد و همسر تاج زاده بازداشت شدند، کلمه
http://news.gooya.com/politics/archives/2010/12/114896.php

بنا بر گزارش خبرنگار کلمه خانواده محمد نوری زاد که برای اطلاع از وضعيت جسمی اين کارگردان و روزنامه نگار ايرانی که در ششمين روز اعتصاب غذای خشک به سر می برد، در مقابل زندان اوين تهران بست نشسته بودند، توسط نيروهای امنيتی دستگير شدند.

نوری زاد به دليل نوشتن نامه های انتقادی به رهبری در زندان اوين تهران به سر می برد.

بنا بر اخبار دريافتی کلمه ، خانم ملکی (همسر نوری زاد) زينب، فائز و علی نوری زاد (فرزندانش)پدر و مادر آقای نوری زاد و برادرانش به همراه فخر السادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده که با آنها جلوی زندان اوين بود بازداشت شدند.

نيروهای امنيتی به اين خانواده و همراهانشون که چشم انتظار و نگران حال محمد نوری زاد بودند حمله و با بدرفتاری و خشونت همه آنها را دستگير کردند.

اين در حالی است که خبرها از بستری شدن نوری زاد در بيمارستان در اثر وخامت اوضاع جسمی در آغاز ششمين روز اعتصاب غذای او حکايت دارد.

محمد نوری زاد از روز شنبه در اعتراض به عدم رسيدگی به شکايت خود از ماموران وزارت اطلاعات ايران و محکوميت خود او به خاطر اين شکايت، آن هم در يک دادگاه سه‌دقيقه‌ای که گفته شده پر از توهين و تهديد بوده، دست به اعتصاب غذای خشک زد.

.مهدی کروبی نامزد معترض به نتايج انتخابات سال گذشته ايران، روز چهارشنبه در ديدار با خانواده محمد نوری زاد، خواستار تجديد نظر مسئولان قضايی در عملکرد و رفتار خود با زندانيان شده بود.

همچنين وبسايت نوری زاد گزارش داد، جمعی از عزاداران ماه محرم با حضور در منزل اين زندانی سياسی، خواستار پايان اعتصاب غذای وی شدند و اعظم طالقانی هم با حضور در کنار خانواده نوری‌زاد، با آنها ابراز همبستگی کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ