پنجشنبه، آبان ۱۳، ۱۳۸۹

فیروزه خطیبی-فروش بلیت های تورجهانی سیرک دو سوله با تم «مایکل جکسون جاویدان» آغاز شد


فروش بلیت های تورجهانی سیرک دو سوله با تم «مایکل جکسون جاویدان» آغاز شد
فیروزه خطیبی
http://www.voanews.com/persian/news/arts/Michaeljackson-2010-11-4-106700049.html

بنیاد مایکل جکسون و سیرک دو سوله اعلام کردند که بلیت های تماشای برنامه مخصوص این سیرک تحت عنوان «مایکل جکسون جاویدان» که سال آینده در «مونترال» کانادا گشوده خواهد شد از ظهر روز شنبه ششم نوامبربرای فروش دراختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در این سری از نمایش‌های سیرک دو سوله ابا استفاده ازموزیک ویدیوهای «مایکل» و تکنولوژی‌جدید، فضایی «مایکل جکسونی» ایجاد خواهد شد و تماشاگران حتی در لحظاتی شاهد حضور لیزری و چند بعدی سلطان پاپ بر روی صحنه خواهند بود. اغلب ویدیوهایی که در شوی «مایکل جکسون» از آن ها استفاده می شود از میان قطعاتی انتخاب شده اند که مایکل قصد داشت در تور کنسرت های This is It خود از آن ها استفاده کند. هر یک از نمایش‌ها ۹۰ دقیقه هستند و در آنها بیش از ۲۰ آهنگ از بیادماندنی ترین ترانه های سلطان پاپ استفاده می‌شود و ۷۲ رقصنده، نوازنده و آکروبات باز در این قطعات هنرنمایی خواهند کرد.

سیرک دو سوله که در «کوبک» کانادا پایه گذاری شده وتوانسته است فصل تازه ای از «سیرک هنری» را در زمینه این وسیله سرگرمی پرطرفدار و تاریخی باز کند شوی «مایکل جکسون جاویدان» را در بیش از ٢٧ شهر مختلف آمریکای شمالی به اجرا خواهد گذاشت.

«جیمی کینگ» کارگردان و نویسنده شوی «مایکل جکسون جاویدان» در طول ١٢ سال گذشته با عنوان کارگردان هنری با «مدونا» همکاری داشته است او هم چنین درگذشته به مدت دوسال یکی از رقاصان گروه رقص مایکل جکسون بوده است وبه همراه او در تورهای مختلف و کنسرت های گوناگون شرکت داشته است.

بنا برگفته کینگ، در این شوی تازه ، از دوره های مختلف زندگی حرفه ای مایکل جکسون الهام گرفته شده و به آن ابعاد و جنبه های هنری کم نظیری نیزاضافه شده است:«ازرقص ماه Moon Dancing گرفته تا حرکات و رقص ها فراموش نشدنی که در قطعاتی چون «تریلر»Thriller و «بد» Bad شاهد آن بوده ایم. همه این ویدیوها وفیلم های کوتاه را با ایده سیرک اگر توام کنید به کاری که ما انجام داده ایم می رسید. فکرکنید ما رقص «ماه» را به مراحل تازه ای برده ایم به صورتی که در سیرک شما احساس خواهید کرد که واقعا این رقص را روی سطح ماه تماشا می کنید.»

سیرک دو سوله پیش از این نیز در شوهای «لاس وگاس» این کمپانی ازتم الهام گرفته از چهره های معروفی چون «الویس پریسلی» و «بیتل ها» استفاده کرده است.

جان برانکا، تهیه کننده شوی «مایکل جکسون جاویدان» می گوید هدف از استفاده از تم «مایکل جکسون» در این سیرک این بوده است که یک بار دیگر بتوانیم خاطره «مایکل» را برای طرفداران بی شماراو زنده کنیم. همانطور که می دانید سیرک دوسوله تا کنون هیچ یک از چهره های اسطوره ای چون الویس یا بیتل ها را در برنامه هایی به شکل سیرک متحرک به شهرهای مختلف نبرده است. این نخستین بار است که ما دست به چنین کاری می زنیم و در پایان تور این سیرک هم نهایتا یک شوی دائمی از «مایکل جکسون جاویدان» در «لاس وگاس» به نمایش گذاشته شده و برای همیشه در آنجا باقی خواهد ماند تا طرفداران بی شمار این سلطان پاپ فراموش نشدنی بتوانند درهرزمانی از آن دیدن کنند.»

اعلامیه سیرک دو سوله هنگامی منتشر می شود که تنها چند روز پیش تر نشریه «فوربز» Forbes نام مایکل جکسون را به عنوان پرفروش ترین خواننده و هنرمند مرده جهان در فهرست مخصوص خود به ثبت رساند. هنگامی که فروش پس از مرگ صفحه های مایکل جکسون در سال ٢٠١٠ به بالای ٢٧٥ میلیون دلار رسید.

کلیه عواید حاصله از تورجهانی «مایکل جکسون جاویدان» و سیرک دو سوله بین این سیرک و بنیاد مایکل جکسون که مادر او کاترین درصدر آن قرار دارد به طور مساوی تقسیم خواهد شد.

برانکا، تهیه کننده سیرک دوسوله به خبرنگاران گفت:«مایکل یکی از طرفداران پرو پا قرص سیرک دوسوله بود و بارها از دفاتر این سیرک در مونترال دیدن کرده بود. ما وقتی ایده تازه سیرک را با کاترین جکسون درمیان گذاشتیم او بسیارخوشحال شد و از آن استقبال کرد چرا که هم خود او و هم فرزندان مایکل جکسون از طرفداران سیرک دوسوله هستند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ