جمعه، آبان ۱۴، ۱۳۸۹

نسرین ستوده در زندان اوین در اعتصاب غذای خشک به سر می برد


نسرین ستوده در زندان اوین در اعتصاب غذای خشک به سر می برد
پنج‌شنبه، 13 آبان 1389
http://advarnews.biz/humanright/11882.aspx

نسرین ستوده، وکیل دادگستری از روز یکشنبه نهم آبان، درزندان اوین در اعتصاب غذای خشک بسر می برد و وضع جسمانی اش خوب نیست .

سایت تغییر برای برابری در گزارشی به نقل از رضا خندان همسر نسرین ستوده نوشت که خانم ستوده از نوشیدن آب هم خودداری می کند و به محرومیت از حقوق قانونی خود در زندان اعتراض دارد.

خبرها حاکی از آنست که او امروز، 13 آبان، در ملاقات حضوری که خانواده و از جمله فرزندانش حضور داشته اند، اعتصاب غذای خود را اعلام کرده است، فرزندان ستوده از دیدن مادر خود در وضعیت جسمانی نامناسب که همراه با کاهش وزن زیادی بوده، بسیار پریشان و افسرده هستند هرچند حال روحی خود او خوب توصیف شده است.

نسرین ستوده، وکیل شماری از زندانیان سیاسی و فعالان حقوق بشر در ایران ، از روز سیزدهم شهریورماه، پس از احضار به دادسرای زندان اوین بازداشت شده است. او بتازگی پس از درخواست خانواده اش و فعالان سیاسی، اعتصاب غذای خود را شکسته بود. به گفته رضا خندان، در دیدار روز چهارشنبه عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران از زندان اوین هم برای بهبود وضعیت خانم ستوده اقدامی نشده است.

از سوی دیگر رهانا خبر از قطع تلفن های بند دو نسوان از شب گذشته داده و به گزارش دانشجو نیوز ، قبل از این نیز تلفن بند ۳۵۰ اوین، که عمدتا زندانیان سیاسی در آن نگاه داری می شوند توسط مسئولین زندان قطع شده بود.

به این ترتیب امکان برقراری ارتباط از داخل زندان برای زندانیان زن سیاسی عملا امکان پذیر نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ